הרשמה

Legend of Zelda Wii U לא יגיע השנה, לא יופיע ב-E3

"העדיפות היא להוציא את המשחק השלם והאולטימטיבי ביותר של Zelda"

כשראינו את ההכרזה על Legend of Zelda Wii U בכנס E3 בשנה שעברה - זה פשוט הרגיש נכון. סוף סוף משחק של Zelda עם גרפיקה מרשימה באמת, עולם פתוח באמת וגישה קצת אחרת. המשחק הרשים אותנו אפילו יותר כשהוצג במסגרת טקס ה-Game Awards בדצמבר האחרון, אבל השקת 2015 שהוכרזה באותה ההזדמנות כנראה לא היתה לא כל כך מחוברת למציאות.

בהודעה כנה של מפיק המשחק Eiji Aonuma (אייג'י אונומה), הוא הסביר על מהלך הפיתוח והתהליך הקריאייטיבי. בתור משחק ראשון בסדרה בעולם תלת-מימדי פתוח, המפתחים קיבלו פתאום הרבה יותר אפשרויות ממה שהיה להם אי פעם במשחק Zelda - וגילו שיש הרבה יותר דברים שהם רוצים לעשות עם המשחק כדי להפוך אותו לכותר הטוב ביותר שהוא יכול להיות. מסיבה זו, הוחלט לא להשיק את Legend of Zelda Wii U ב-2015 ולהתמקד בפיתוח. 

אין לנו בעיה עם דחיית ההשקה למועד לא ידוע, אבל יש גם חדשות קצת מדאיגות: הוכרז גם כי המשחק לא יופיע בכנס E3 השנה (שיתקיים עוד כחודשיים), מה שמצביע על כך שהפיתוח לא התקדם מספיק מאז ההצגה האחרונה בדצמבר. האם ייתכן שהפיתוח נתקל בקשיים? אולי זה בכלל חומרת ה-Wii U שעוצרת את המפתחים מליצור את משחק ה-Zelda המושלם? בואו נקווה שהכל בסדר, ושנוכל לראות עוד מהמשחק עד סוף השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י