הרשמה

ציידים, מפלצות ומפות חדשות נוחתים ב-Evolve

הגיע הזמן לחזור לציד

משחק היריות Evolve קיבל היום שדרוג רציני לתוכן עם הנחיתה של מפלצת חדשה, ארבעה ציידים חדשים, 2 מפות שזמינות כרגע רק על ה-Xbox ומצב ה-Observer שייתן לשחקנים כלים חדשים לצפות ולחוות את המשחק מהצד.

המפלצת הרביעית שהגיעה היום עבור מי שרכש את ה-Monster Pack היא Behemoth - המפלצת הכבדה והמשוריינת ביותר עד כה. למרות גודלה העצום, Behemoth יכולה להתנייד בשדה הקרב מהר למדי ברגע שהיא הופכת לסלע ומתחילה להתגלגל. בתור ציידים, אחד הדברים הכי מפחידים שאנחנו יכולים לחשוב עליהם במהלך קרב זה לראות את הסלע הזה מתקרב במהירות שיא ישר אליכם.

בגזרת הציידים קיבלנו צייד חדש לכל אחד מהתפקידים, והם זמינים למי שרכש את ה-Hunting Season Pass ב-25$ או שהחליט לרכוש את אחת הדמויות בנפרד ב-7.5$ לדמות. לתפקיד ה-Assault הצטרף Torvald, סייבורג עצבני עם תותח מרגמה במקום יד. לתפקיד ה-Trapper הצטרף Crow עם מפלצת Batray קטנה שעוזרת לו לאתר את המפלצת. תפקיד ה-Medic קיבל את Slim, לוחם עם שדרוגים גנטיים. ולבסוף, Sunny הצטרפה לתפקיד ה-Support עם תותח "מיני-גרעיני" שיורה רימונים עוצמתיים.

המשחק קיבל גם שתי מפות חדשות שיתווספו לכל השחקנים בחינם וזמינות כרגע רק לשחקני ה-Xbox. לאחר תקופת הבלעדיות, המפות יגיעו גם לפלייסטיישן ולמחשב.

ובנוסף לכל אלה, התווסף מצב שנקרא Observer Mode, המאפשר לצופים להיכנס עמוק יותר אל תוך המשחק ולסקר אותו מבפנים - בתור "רוח" שיכולה להסתובב חופשי בשדה הקרב או דרך עיניהם של כל אחד מהשחקנים - הציידים והמפלצת. הכלי החדש יקל על סיקור ושידור של משחקי Evolve, ואולי יעזור לו לקבל נוכחות יותר בולטת באתרים כמו Twitch ו-YouTube.

Evolve וכל התכנים שצוינו כאן (חוץ מהמפות) זמינים כבר עכשיו על ה-Xbox One, PS4 והמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י