הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של אפריל

Killzone Mercenary, Dishonored ועוד!

חברת סוני מספקת למנויי שירות הפרימיום, PS Plus, משחקים חינמיים בכל חודש, וכמו בחודש מרץ - גם הפעם יש קצת עיכובים עם תחילת ההטבה. מצד שני, גם הפעם יש לנו מערך לא רע בכלל של משחקים לאורך כל הפלטפורמות של פלייסטיישן. המשחקים החינמיים של אפריל יהיו זמינים החל מה-7 לחודש, יום שלישי הקרוב. אז מה מחכה לנו במשחקים החינמיים של אפריל?

PS4


Tower of Guns

אם אתם חושבים שאתם מומחים במשחקי יריות, זה המשחק הראשון שכדאי לכם לנסות. ב-Tower of Guns אתם מושלכים בכל פעם מחדש לקומה הראשונה במגדל האכזרי, ומשם עליכם לטפס ולשרוד סוגים שונים של אויבים חזקים. כל משחק נראה שונה בזכות מרכיבי ה-Roguelike של המשחק, וברגע שאתם מתים - הכל נגמר וצריך להתחיל את הטיפוס מחדש. המשחק יהיה זמין גם על ה-PS3.

Never Alone

משחק אינדי מיוחד במינו המספר על נונה - ילדה מהשבטים של אלסקה היוצאת למסע מסוכן להצלת הכפר שלה. המשחק נכתב בשיתוף עם ילידים משבט האינואיטים.

PS3


Dishonored

איך עוד אפשר לשבח את אחד המשחקים הכי טובים של 2012? Dishonored שם אותנו בנעליו של קורבו, שומר הראש של המלכה בעולם סטימ-פאנק קודר. לאחר שהמלכה מתה, אנו יוצאים למסע הכולל התנקשויות, התגנבויות והרבה מאוד עכברושים. אם עדיין לא שיחקתם בכותר המצוין הזה, הנה ההזדמנות שלכם להשלים פערים.

Aaru's Awakening

משחק פאזל-פלטפורמה מאתגר שבו אנו צריכים לעבור מסלולים מאתגרים במיוחד כשבידינו רובה-משגר. במשחק הזה, תזמון זה הכל! המשחק יהיה זמין גם על ה-PS4.

PS Vita


Killzone Mercenary

בכותר הספין-אוף לסדרת היריות המצליחה Killzone, אנו חווים את המלחמה ב-Helghast בתור מתנקשים שהורגים ומבצעים משימות עבור כל המרבה במחיר. למשחק מצב מולטיפלייר שאיפשר לכם לחוות קרב רשת מותח - בכל מקום שאתם נמצאים בו.

MonsterBag

משחק פאזל חמוד בכיכובה של המפלצת V, שמנסה להגיע לחבר שלה מבלי להפחיד למוות את כל מי שנמצא בדרך.

זה הכל להפעם! מה דעתכם על ההיצע של פלייסטיישן לחודש אפריל? לאיזה משחק אתם הכי מצפים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י