הרשמה

The Witcher 3 יקבל שתי הרחבות

צפו ל-30 שעות משחק נוספות

CD Projekt הכריזה על שתי הרחבות חדשות אשר צפויות להוסיף כ-30 שעות של תוכן חדש למשחק שבמילא ייקח לנו המון זמן מהחיים.

"הפיתוח על המחשק כבר כמעט הושלם, והצוות התאחד כדי ליצור שתי הרחבות שיוסיפו הרפתקאות חדשות ביקום של The Witcher." אמר מארסין איוינסקי, מייסד הסטודיו. "אנחנו זוכרים את התקופה שהרחבות באמת הרחיבו משחקים ע"י הגשת תוכן משמעותי. בתור גיימרים, היינו רוצים להחזיר את זה. אמרנו כבר שאם אי פעם נשחרר תוכן הבתשלום, הוא יהיה שווה את הכסף שתשלמו."

אז כפי שכבר הבנתם, שתי ההרחבות יהיו בתשלום, ולא יכללו בתוכנית 16 ההרחבות החינמיות שהסטודיו פרסם לא מזמן. אז מה בעצם מצפה לנו בהרחבות?:

  • Hearts Of Stone - יקח את גראלט להרפתקאה חדשה באורך של 10 שעות, בה הוא ישלים משימות עבור אדם מסתורי. הוא יסתבך בהונאה ויצטרך להשתמש בכל חושיו כדי לפתור את התעלומה ולצאת ללא פגע מהתחבולה.
  • Blood And Wine - סיפור באורך 20 שעות שיציג אזורים חדשים לעולם המשחק, ויקח את גראלט למדינה שלא ראתה מלחמה מימיה. התרבות המפנקת והטקסים הקדושים של האבירים השוכנים שם מחביאים סוד עתיק.

מה אתם חושבים על ההרחבות? בחדשות אחרות, המפתחת גם חשפה את המפה המלאה של עולם המשחק, אותו תוכלו לראות בתחתית הכתבה והוסיפה כי על מנת להשלים את המשחק ב-100%, תצטרכו לשחק לפחות כ-200 שעות. The Witcher 3: Wild Hunt יושק ב-19 במאי לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י