הרשמה

Yooka-Layley הוא ממשיך דרכו של Banjo-Kazooie

משחק פלטפורמה שמחזיר אותנו לימי הפלייסטיישן 1 (ומומן במלואו ב-40 דקות בלבד)

איפהשהו בין משחקי הפלטפורמה הדו מימדיים של פעם (כמו Super Mario Bros ו-Sonic 2) לאלה של היום (כמו Super Meat Boy ו-Trine 2), היתה תקופה יפה למדי עם משחקי פלטפורמה מצויינים בעולם תלת-מימדי. משחקים כמו Crash Bandicoot, Sly Cooper ו-Banjo Kazooie שלטו בשוק בין 1998-2004, ומאז הם בדעיכה... אלא אם כן תעשו משהו בנידון! הצוות הקריאייטיבי המקורי שעבד על סדרת המופת Banjo Kazooie הכריז על משחק חדש: הכירו את הצמד Yooka-Layley. המשחק נמצא כעת בפיתוח ולאחרונה קיבל קמפיין קיקסטרטר שיאפשר למפתחים לקחת אותו לרמה הבאה.

תשמחו לדעת שאת 270,000$ שהמפתחים ביקשו לפרוייקט הם גייסו תוך 40 דקות (!), ועד כה גויסו מעל 1,850,000$ עם 44 ימים נוספים שנותרו לקמפיין! לאור התוצאות האוהדות של קמפיין המימון, הפרוייקט מימש מטרות נוספות (Stretch Goals) כמו השקה מקבילה ל-Xbox One, PS4 ו-Wii U, ומודלים מיוחדים שיחזירו אותנו לימי הנינטנדו 64 (אם נרצה להחליף את הגרפיקה המודרנית של המשחק).

Yooka Layley יעקוב אחר צמד דמויות: יוקה (סוג של לטאה?) ולייליי (סוג של עטלף?) במסעם דרך חמישה עולמות מלאים במכשולים, אויבים ובוסים. לכל דמות יהיו יכולות משלה - יוקה יוכל לתפוס אויבים מרחוק בעזרת הלשון שלו, ולייליי תוכל לחקור את השטח ולזהות אוצרות וסכנות בעזרת הסונאר שלה.

Yooka-Layley מתוכנן לצאת באוקטובר 2016 וקיבל מימון מלא לפיתוח עבור Xbox One, PS4, Wii U והמחשב (PC, Mac ולינוקס). תוכלו לתמוך בפרוייקט דרך עמוד הקיקסטרטר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י