הרשמה

טיזר חדש מרמז על הכרזת Mass Effect בקרוב

האם נצטרך לחכות עד E3 לטריילר המלא?

אחרי שנחשפו בשבוע שעבר פרטים חדשים ועסיסיים על Mass Effect 4, טיזר קטן מאת מנהל הפיתוח מייק גמבל (Mike Gamble) כבר הספיק להלהיב את מעריצי הסדרה ברחבי העולם. בציוץ שפרסם גמבל ניתן לראות תמונה פשוטה שמזכירה את הלוגו של Mass Effect. לא נמסרו שום פרטים על המשחק המצופה, ואין לנו שום מושג מתי תגיע ההכרזה - אבל תהיו בטוחים שזה יגיע בקרוב.

התאריך הסביר ביותר להכרזה היה כנס E3, אירוע הגיימינג הגדול של השנה שיתקיים בלוס אנג'לס עוד כחודש וחצי, אבל לאור הטיזר אנחנו מהמרים על איזושהי הכרזה ראשונית שתגיע מוקדם יותר. אם נגדיל את ההימור, היינו הולכים על טריילר סינמטי שישוחרר מתישהו בשבועיים הקרובים ויכין את השטח לחשיפת המשחקיות במהלך E3.

כמו Dragon Age, גם סדרת משחקי התפקידים Mass Effect עברה המון שינויים לאורך שלושת המשחקים שלה: הכותר הראשון היה מורכב יחסית ורחב מאוד, ואילו שני הכותרים הבאים הפכו את הקרב והתנועה לזורמים יותר אך במחיר "הטפשה" של הרבה אלמנטים במשחק. כבר נחשף שהמשחק הבא בסדרה יחזיר הרבה אלמנטים מהמשחק הראשון כמו רכב החלל Mako איתו אפשר לחקור כוכבים, וכן מערכת Crafting שתוסיף מורכבות מבורכבת למערכת הציוד והנשק של המשחק.

מה הייתם רוצים לראות ב-Mass Effect 4? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י