הרשמה

אשף החרבות Yoshimitsu מגיע ל-Tekken 7

עיצוב חדש ועתידני לדמות הקלאסית

אם גם אתם גדלתם על משחקי Tekken, יש דמות אחת שאתם בטוח זוכרים עוד מהמשחקים הראשונים בסדרה: אשף החרבות יושימיטסו (Yoshimitsu). הדמות הביזארית הזאת הופיעה עד כה בכל אחד ממשחקי Tekken ובלא מעט ממשחקי Soul Calibur, כך שזה היה רק עניין של זמן עד שהלוחם הותיק יצטרף לקאסט של Tekken 7.

מאז ומעולם, יושימיטסו היה אחת הדמויות היותר ביזאריות בסדרה והוא גם מהדמויות היחידות שנלחמות עם נשק (זה לא קצת פחדנות להביא חרב לקרב אגרופים?). בניגוד לדמויות אחרות שעוצבו בצורה מציאותית למדי, יושימיטסו הוא לחלוטין דמות "על-טבעית". כבר ב-Tekken 3 הוא עוצב כדמות חצי רובוטית עם ידיים מכניות המסוגלות להסתובב על צירן. חוץ ממהלכים מרשימים עם החרב, ליושימיטסו תמיד היו מהלכים מוזרים כמו הגרעפס הרצחני שעוצר את היריב במקום ומונע ממנו לחסום, תרגיל "סביבון אנושי" בו הוא מסתובב במהירות עם בעיטות או אגרופים, וכמובן החריקירי המפורסם שמאפשר לו להתאבד בסטייל.

ב-Tekken 7 יושימיטסו נראה עתידני וביזארי מתמיד, והפעם הוא חמוש בקומבואים ותרגילים שיכולים להשאיר את היריב שלכם מוכה ומבולבל. מה דעתכם על יושימיטסו החדש? מי הדמות האהובה עליכם בסדרת Tekken? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י