הרשמה

Tony Hawk's Pro Skater 5 הוכרז רשמית!

תביאו את החבר'ה, נפגשים בפארק

זה לא היה סוד וידענו שזה הולך להגיע, אבל איזה כיף לשמוע על ההכרזה של Tony Hawk's Pro Skater 5! הסקייטר האגדי טוני הוק רוצה להחזיר עטרה ליושנה וליצור את משחק הסקייטינג המהנה והחברתי ביותר בסדרה. למי שלא מכיר, משחקי הסקייטינג של הוק צברו הצלחה אדירה בתחילת שנות ה-2000 אך לא הצליחו לחדש לאורך זמן ולבסוף דעכו ונעלמו מהמפה.

עם המשחק החדש והחמישי בסדרה, המטרה היא להחזיר את המשחקיות האהובה ששמה פחות דגש על חוויה מציאותית ויותר דגש על כיף וקומבואים. המשחק יהיה מלא באיזורים רחבים שרק יחכו ליצירתיות שלנו, ויציב עבורינו שורה של משימות ואתגרים הקשורים לניקוד, תרגילים ומהלכים בלתי-אפשריים. כל זה היה קיים במשחקים הקודמים, אז מה חדש?

Pro Skater 5 יהיה המשחק הראשון בסדרה עם חווית אונליין ראויה לשמה: שחקנים יוכלו להצטרף בקלות לחדרי משחק ולהכיר שחקנים חדשים, ללמוד טריקים חדשים וכמובן להתחרות במגוון אירועים ואתגרים. בינתיים עדיין לא קיבלנו את טריילר ההכרזה אבל אנו מצפים שהוא יגיע במהלך החודש הקרוב, ולכל המאוחר בכנס E3 שיתרחש עוד קצת יותר מחודש בלוס אנג'לס.

Tony Hawk's Pro Skater 5 יושק "בהמשך השנה" עבור ה-Xbox One, Xbox 360, PS3 ו-PS4. לא ידוע האם יש תוכניות להשיק גם גרסה למחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י