הרשמה

מעריץ שחזר את MediEvil על מנוע Unreal 4

סוני, לתשומת ליבך!

מי שזכה להיות גיימר בתקופת הפלייסטיישן 1 אולי זוכר את Medievil - משחק הרפתקאות משובח בכיכובו של אביר-לשעבר שקם מהמתים. המשחק מ-1998 הצליח להישאר בליבם של לא מעט גיימרים, וביניהם גיירמו מורנו (Guillermo Moreno) שבנה את הדמו המרהיב שתוכלו לראות למטה.

בסרטון רואים את איזור הפתיחה של המשחק - בית הקברות Gallowmere, משוחזר לשלמות במנוע העוצמתי Unreal 4. בין היתר התרשמנו מהאפקטים של התאורה והצמחיה, ותשומת הלב הכללית לפרטים הקטנים. גם הגיבור שלנו - סר דן פורטסק - נראה מצוין בשביל לוחם שקם לחיים בתור שלד.

יוצרי הסרטון הבהירו כי הם לא מתכננים לבצע שחזור מלא למשחק והם מצטערים אם מישהו חשב כך. הרעיון הוא לצבור כמה שיותר עניין סביב הסרטון, מה שאולי ידחוף את סוני לחזור לזכיון הותיק. לרוע המזל, MediEvil לא ממש הצליח לאורך זמן: חוץ מהמשחק הראשון שנחשב ליצירת מופת מדור הפלייסטיישן 1, המשחק השני בסדרה לא הצליח לעמוד בסטנדרטים והמשחק השלישי כנראה לא השתלם לפיתוח. ב-2005 יצא שחזור של המשחק המקורי עבור ה-PSP בשם MediEvil: Resurrection שלא עשה חסד למקור, ומאז לא היו עוד נסיונות להחיות את הזכיון. אולי עכשיו זה הזמן לשחזור חדש ונוצץ של MediEvil?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י