הרשמה

פורטל ודוקטור הו מצטרפים ל-Lego Dimensions

אל תתביישו - זה מזמן לא רק לילדים

לא משנה באיזה גיל אתם, עד סוף הכתבה אתם כנראה תתחילו להתעניין ב-Lego Dimensions וזה בסדר גמור! המשחק חוצה היקומים, המכוון בעיקר לילדים מתחת לגיל 13, צירף אליו כמה יקומים חדשים ובעת ההשקה נוכל לחוות בין היתר את היקומים של Portal 2, סדרת הטלויזיה הבריטית "דוקטור הו", הסדרת המצויירת "סקובי דו" ואפילו משפחת סימפסון.

לא יוצא לנו לסקר אותם הרבה כאן בויגיימס, אבל הדור החדש של משחקי הילדים כבר כאן והוא רווחי בטירוף עבור חברות המשחקים. הקונספט פשוט: למכור משחק לצד דמויות אספנות פיזיות ולמצוא דרך חכמה לחבר בין השניים. כך, אם אתם רוצים למשל לשחק בעולם של "בחזרה לעתיד" בתוך Lego Dimensions, תצטרכו לרכוש את מארז "בחזרה לעתיד" הכולל דמויות לגו מתוך הסרט יחד עם השלבים הרלוונטיים בתוך המשחק.

בסופו של יום, המשחק שינצח הוא זה עם היקומים והדמויות הכי מגוונים ומגניבים, אבל התחרות לא קלה בכלל: המתחרה Disney Infinity כולל דמויות מכל זכיונות דיסני כולל "מלחמת הכוכבים", "שודדי הקאריביים" ועוד. המתחרה הבולטת השניה, נינטנדו עם בובות ה-Amiibo, מציעה אפילו יותר דמויות מיקומים שונים ופונה לא רק לילדים אלא גם למבוגרים עם חוש נוסטלגיה ואספנות. אולם, עם זכיונות כמו "פארק היורה", "סקובי דו" וכל אלה שכבר הזכרנו - יש סיכוי לא רע ש-Lego Dimensions יצא מנצח - לפחות מול הקהל הבוגר.

Lego Dimensions יושק ב-27 לפסטמבר על ה-Xbox One, Wii U, PS3, PS4 ו-Xbox 360.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י