הרשמה

Aria היא הדמות האחרונה בעונה השניה של Killer Instinct

בקרוב יגיע גם מצב ה-Story Mode המשופר

הדמות התשיעית והאחרונה שתצטרף לקאסט הלוחמים של Killer Instinct כחלק מהעונה השניה היא Aria - רובוטית עצבנית עם הרבה טריקים בשרוול

Killer Instinct, משחק המכות הבלעדי של ה-Xbox One, הגיע אלינו בנובמבר 2013 עם כמות עלובה למדי של תוכן - כ-6 דמויות, עם מעט מאוד מצבי משחק אך הרבה פוטנציאל לעתיד. מאז, המשחק עבר דרך ארוכה: העונה הראשונה הסתיימה עם 8 דמויות ותכנים חדשים, והעונה השניה מאת המפתחת  Iron Galaxy (שלקחה את המושכות מ-Double Helix) הביאה איתה 8 דמויות עד כה עם המון שינויים מבורכים למערכת הקרב ולדמויות השונות. בקרוב, העונה השניה עומדת להגיע לשיא עם ההצטרפות של Aria - הדמות האחרונה לעונה וזאת שתשמש בתור הבוס הסופי במצב העלילתי החדש של המשחק.

Aria היא רובוט המלחמה האולטימטיבי של התאגיד הרשע Ultratech, והיא עובדת בצורה שונה מדמויות אחרות. ל-Aria יש שלושה פסים של חיים (במקום 2 עם יתר הדמויות) אך הם קצרים יותר ומסתכמים בכמות אחידה של חיים כמו יתר הדמויות במשחק. הטוויסט הוא של-Aria יש 3 "נשקים" שהיא יכולה להחליף במהלך הקרב, ולכל אחד יש את קו החיים שלו. בכל זמן נתון, ל-Aria יש נשק אחד עליה ועוד שני נשקים שמרחפים באוויר מאחוריה. השחקן היריב יכול לנצל את זה ולהכניס כמה מכות לנשקים המעופפים, ממש כמו במשחקי Marvel Vs Capcom. בכלל, נראה שההשראה המרכזית לדמות הוא סגנון הקרבות של משחקי Marvel Vs Capcom.

Aria תושק ב-29.5 לבעלי חבילת ה-Ultra Edition וב-6.4 לבעלי חבילת ה-Combo Edition.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י