הרשמה

Overwatch - הכירו את Tracer הקופצנית

זה רק מרגיש כמו דמות בלאג

משחק היריות Overwatch חשף השבוע דמות חדשה - הטייסת הקופצנית Tracer

משחק היריות המצופה של Blizzard התחיל לצבור תאוצה בחשיפת תכנים ודמויות, והשבוע אנו מגלים דמות חדשה בשם טרייסר (Tracer). טרייסר היא טייסת לשעבר שהשתתפה בניסוי והטיסה מטוס עם יכולות טלפורטציה. הניסוי השתבש, וטרייסר התנתקה ממארג הזמן\מרחב - מה שמאפשר לה להבזיק ממקום למקום, להופיע ולהיעלם כאוות נפשה.

טרייסר היא דמות התקפית עם התמחות בתנועה, צמצום פערים ונזק רב מטווח קרוב. היכולות שלה מתמקדות בתנועה מתמדת והתפקיד החשוב ביותר שלה הוא להגיע לעורף האויב ולחסל דמויות שמהוות איום מטווח רחוק כמו Hanzo או Zenyatta. היכולת הבסיסית שלה היא התקפה עם שני אקדחים אוטומטיים - התקפה זו יעילה רק לטווח קרוב עד בינוני. היכולת החשובה ביותר של טרייסר היא כנראה Blink, המאפשרת לה להבזיק כמה מטרים קדימה. יכולת זו יעילה במיוחד להתחמקות מיריות וצמצום טווחים עם יריבים שמנסים לברוח. היכולת הבאה היא Recall, שמחזירה אותה כמה שניות אחורה בזמן: המיקום, החיים והתחמושת שלה חוזרים אחורה, מה שעשוי להרגיש כמו להילחם נגד יריב עם לאגים וחיבור אינטרנט לקוי. היכולת האולטימטיבית שלה היא זריקת מוקש עוצמתי המופעל ברגע שאחד הלוחמים של היריב מתקרב אליו, עם השהיה של שתי שניות.

Overwatch הוא זכיון חדש לגמרי של Blizzard שלא קשור בשום צורה לזכיונות האחרים: Starcraft, Warcraft או DIablo. המשחק יביא איתו קרבות של 6 נגד 6, ויתמקד על שיתוף פעולה בין השחקנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:15 28.05.2015 | DrizziTx DrizziTx

    וידאו?

  2. 2

    16:39 29.05.2015 | ד ד (אורח)

    אם אתה מחפש וידאו יש באתר של Overwatch לכול הדמיות שהם חשפו עד עכשיו

  3. 3

    23:30 29.05.2015 | DrizziTx DrizziTx

    אני יודע, אני די בטוח שהם רצו לשים וידאו כמו בכתבות אחרות.

  4. 4

    12:50 10.11.2016 | מאור המלך מאור המלך (אורח)

    זו הדמות האהובה עלי ביותר
    מי שרוצה לשחק איתי:poilceman

  5. 5

       | פורסם ע"י