הרשמה

הכירו את השלט של Steam בסרטון חדש

הבקר שישנה את חוקי המשחק?

האם זהו השלט שיביא את המהפכה? Valve הציגה את הבקר שלה בסרטון מרשים ומבטיח

חברת Valve, העובדת במלוא המרץ על ה-Steam Machine המשלבת בין מחשב ביתי לבין קונסולה, חשפה בסוף השבוע סרטון מבטיח שחושף את הבקר החדשני - Steam Controller.

למי שלא שמע על החזון של Valve, החברה מעוניינת לכבוש את שוק הקונסולות בסערה עם השילוש הקדוש: מחשב Steam Machine המותאם לטלויזיה ושלט, מערכת ההפעלה SteamOS יחד עם ממשק ה-Steam Big Picture, וכמובן הבקר Steam Controller.

למרות שהשינוי הקוסמטי של השלט לא נראה כל כך לעין, Valve אולי הצליחה לראשונה לפתור את הדילמה בין העכבר לבקר המשחקים. השלט משלב שני משטחי מגע שמאפשרים לשחקנים מצד אחד לשחק כמו שלט רגיל, אך שעכשיו יש להם את האופציה להנות מפריבילגיות שהיו שמורות בעבר אך ורק לשחקני PC. בסרטון ההדגמה שהחברה שחררה, אפשר לראות כי השחקן משחק משחקים שלרוב דורשים עכבר, כמו SimCity: Skylines ו-Civilization V, עם השלט החדש ולפי איך שהסרטון מציג את זה, נראה שאנחנו עומדים בפני מהפכה. יתרון נוסף של השלט היא האפשרות לשנות את המקשים בכל משחק שתרצו לפי ראות עיניכם, כך שהאפשרויות החדשות בשלט לא רק יהיו זמינות, אלא גם מותאמות לסגנון האישי שלכם.

נכון לעכשיו, אתם יכולים להזמין מראש את השלטים החדשים של ה-Steam Machine בסכום של 50$. הסיבוב הראשון של הקונסולה החדשה והשלט יחל ב-16 באוקטובר ויהיה זמין לקהל הרחב ב-10 בנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:12 25.12.2016 | רפאל רפאל (אורח)

    איפה אפשר להשיג ?

  2. 2

       | פורסם ע"י