הרשמה

אולי השנה? The Last Guardian צפוי להופיע ב-E3 2015

קחו את המידע החדש עם קמצוץ מלח ותחזיקו אצבעות

המשחק המצופה של סוני נמצא בפיתוח עוד מ-2007, אך מידע חדש ומבטיח רומז שאולי 2015 תהיה השנה שבה נזכה לחשיפת המשחק הרשמית על ידי סוני

אנחנו יודעים! אתם כבר נכוותם בעבר, שנה אחרי שנה, כשאנחנו סיפרנו על שמועה או אולי סתם תקווה לראות את The Last Guardian מופיע ב-E3 ולבסוף לא קרה כלום, ועוד שנה עברה. אתם צודקים, אבל! לגיימרים חייבת להיות תקווה, ואולי התקווה הזאת תתממש בכנס E3 2015 לאור המידע החדש והמסקרן שנחשף היום. למי שלא מכיר, The Last Guardian הוא משחק הרפתקאות סופר-מצופה מהמפתחת שהביאה לנו את Shadow of the Colossus. המשחק נמצא בפיתוח משנת 2007, ומאז 2009 לא ראינו או שמענו שום מידע חדש על המשחק חוץ הצהרות בסגנון "אל תדאגו, הוא עדיין בפיתוח". סוני הבהירו רק לפני כמה חודשים שלמרות השקט בנוגע לפיתוח, The Last Guardian עדיין לא ננטש וממשיך לרוץ.

אתמול, פורסמה באתר The Guardian כתבה על המשחקים המצופים ביותר ל-E3 הקרוב, עם טקסט מאוד מעניין שנוגע ל-The Last Guardian: "נכון, המשחק היה בגיהנום של פיתוח משנת 2007, אבל יש לנו מידע מהימן שאומר שזאת תהיה השנה שבה ICO סוף סוף תציג את המשחק".

וזה לא הכל: בפודקאסט PS Nation, מנכ"ל Just Add Water סטיוארט גילריי (Stewart Gilray) הציע שצוות הפיתוח מקבל עזרה מצוות חיצוני וביחד הם סוגרים את המשחק. הרמיזה מתייחסת כנראה למארק סרני (Mark Cerny), היוצר של Knack ומשחקי פלטפורמה אחרים לאורך ההיסטוריה של פלייסטיישן (Crash Bandicoot, Jack & Daxter ועוד).

אז האם 2015 תהיה השנה? לא היינו שמים את כל הביצים שלנו בסל הזה, אבל זה בהחלט נראה סביר יותר מבשנים קודמות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י