הרשמה

מיקרוסופט חשפה Xbox One עם 1 טרהבייט והורדת מחיר משמעותית

נחשף גם מתאם חדש ל-PC עבור הבקר האלחוטי של ה-Xbox One, אבל רק ל-Windows 10

מיקרוסופט הכריזה היום על גרסת 1 טרה לקונסולת ה-Xbox One, הורדת מחיר ועוד

ידענו שזה הולך להגיע והנה זה כאן! רגע לפני שסוני הספיקה להוציא את ההכרזה שלה לאוויר, מיקרוסופט הקדימה והכריזה על גרסה חדשה של ה-Xbox One יחד עם הורדת מחיר שעשויה לעשות את כל ההבדל בתקופת החגים הקרובה. בנוסף, הוכרז גם על שלט חדש עם שקע 3.5 לאוזניות וכן מתאם אלחוטי של שלט ה-Xbox One למחשב.

אז בואו נתחיל בהתחלה: החל מחודש יוני תוכלו לרכוש את קונסולת ה-Xbox One בשתי גרסאות: גרסת הבסיס שתגיע עם נפח אחסון של 500 ג'יגה ותעלה 350$ (במקום המחיר הנוכחי של 400$), וגרסה מתקדמת שתגיע עם נפח אחסון של 1 טרהבייט ותעלה 400$. שתי הגרסאות החדשות יגיעו עם ציפוי מט חדש אך ללא שינויים מרחיקי לכת בעיצוב, משקל וגודל. באיזורים מסוימים, כל מי שירכוש קונסולת Xbox One יקבל עותק דיגיטלי של המשחק Halo: The Master Chief Collection

בנוסף, מיקרוסופט תשיק גרסה חדשה לבקר ה-Xbox One עם כמה שיפורים: כפתורי באמבר (LB + RB) נוחים יותר, שקע 3.5 לאוזניות ושליטה בווליום דרך תפריט הקונסולה. שחקני ה-PC שאוהבים לשחק עם שלט יוכלו לתפוס את המתאם הרשמי למחשב עבור השלטים האלחוטיים, אך קחו בחשבון שהמתאם צפוי לעבוד אך ורק על מערכת ההפעלה Windows 10. המתאם יעלה 25$ בנפרד או 75$ ביחד עם בקר חדש (בקר חדש ללא המתאם עולה 50$).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י