הרשמה

הכירו את Vampyr, הכותר החדש מאת היוצרים של Life Is Strange

מי יהיה הקורבן הבא שלכם?

Dontnod, הסטודיו הצרפתי שהביא לנו את Life Is Strange ו-Remember Me, הכריז על כותר תפקידים חדש בשם Vampyr אשר יגיע לפלטפורמות הדור הנוכחי וישתמש במנוע 4 Unreal

Vampyr מתרחש בלונדון בתקופת המאה ה-20, בה ערפדים רודפים את רחובות העיר בעת החשכה. שחקנים יגלמו את ג'ונתן א. רידׁׁׁ (Jonathan E. Reid), מנתח צבאי שהופך לערפד כשהוא שב לביתו לאחר המלחמה. בזמן המשחק שחקנים ישלימו משימות, יחקרו את לונדון הפתוחה ובסופו של דבר יצטרכו להחליט את מי לנשוך כדי להרגיע את הצמא לדם.

"כל הדמויות במשחק הן קורבנות פוטנציאלים לתאוות הדם שלכם בתור ערפדים." אמר אחד ממפתחי המשחק בעת ההכרזה ב-E3 2015. "מיצאו לכם מטרה, לימדו את הרגליה, את מערכות היחסים שלה עם דמויות אחרות, ובנו לעצמכם את האסטרטגיה שתוביל אתכם לאכול אותה. פתו אותה, שנו את הרגליה או גרמו לה להיות לבד ברחוב חשוך."

במשחק נוכל להילחם בקרבות פנים מול פנים, להשתמש בנשקים חמים או בכוחות על טבעיים. נוכל אפילו ליצור נשקים משלנו הודות למערכת בנייה מתקדמת. במהלך המשחק ניאלץ להתמודד מול ערפדים אויבים, ציידי ערפדים ואספסופים זועמים.

Vampyr צפוי לצאת לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי בשנת 2017. עד אז, למישהו יש משחק ערפדים טוב להעביר את הזמן?

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י