הרשמה

האם Prototype 2 מגיע לקונסולות הדור הנוכחי?

האם אנחנו רוצים שהוא יגיע?

משחק האקשן\עולם-פתוח מ-2012 כנראה מגיע לקונסולות הדור הנוכחי בגרסה מחודשת

נראה כי Prototype 2 מגיע בקרוב לקונסולות הדור הנוכחי, אם לשפוט מרשימת ה-Trophies שדלפה למשחק ופורסמה ב-Exophase. המשחק הושק במקור עבור ה-Xbox 360, PS3 וה-PC, וקיבל ציונים בינוניים למדי בניגוד למשחק המקורי.

לקראת סוף העשור הקודם היתה מין תקופה מוזרה כזאת בפיתוח משחקים וכולם רצו לעשות משחקי עולם-פתוח כמה שיותר מטורפים. בין כותרים כמו Crackdown, Saint's Row 2 ו-Infamous הגיע משחק עם קונספט מעניין בשם Prototype. המשחק נתן לנו לשחק בתור אדם שהפך למעין מפלצת גנטית וקיבל שורה של כוחות בעזרתם יכלנו לנוע במהירות בעולם ולחסל כל התנגדות של מוטנטים, בני אדם ומה שביניהם. Protoype היה אחד המשחקים הכי מוצלחים שיצאו מתקופת האובססיה לכותרי עולם-פתוח וקיבל תשבוחות מהמבקרים... ואז הגיע משחק ההמשך, שלא הצליח לשחזר את ההצלחה של קודמו.

אז השאלה הכי חשובה היא - אם המשחק השני בסדרה מגיע לקונסולות הדור הנוכחי, האם זה אומר שגם הראשון יגיע? אולי הם יהיו חלק מאותה החבילה? ואולי, רק אולי, כל זה קורה בגלל שיש Prototype 3 בפיתוח? נחכה להכרזה הרשמית של Acitivision ונחזיק אצבעות לכנס Gamescom באוגוסט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:27 23.06.2015 | yoniy78 yoniy78

    אני מקווה מאוד שהיה שדרוג ל 2 המשחקים של Prototype משחק מעולה חובה שדרוג ל ps4 גם המשך ( Prototype 3 ) התקבל בברכה נקווה לבשורות טובות

  2. 2

       | פורסם ע"י