הרשמה

Halo 5 לא יתמוך במסך מפוצל והמעריצים זועמים

כבר לא נוכל לשחק עם חברים על אותה הקונסולה

לראשונה בסדרת Halo, התגלה היום כי המשחק הבא בסדרה לא יכלול פיצ'ר מסך מפוצל ולא יאפשר לנו לשחק עם חברים על אותה הקונסולה

בתקופת ה-Xbox הראשונה, המשחקים הכי פופולריים של הקונסולה היו Halo: Combat Evolved ו-Halo 2 והיתה סיבה טובה לכך: מעבר לקמפיינים נרחבים ואונליין מוצלח, המשחק איפשר לנו לפצל את המסך ל-4 ולשחק עם או נגד חברים. המסורת המשיכה גם עם Halo 3 על ה-Xbox 360, שהפך להיות אחד ממשחקי היריות היחידים בשוק המאפשרים לנו לשחק עם עוד 3 חברים על אותו המסך ולהיכנס למצב האונליין ללא צורך ביותר ממנוי אחד של Xbox Live Gold. כך Halo הפך ל"משחק מסיבות" הכי חזק של Xbox, אך נראה ש-343 הרגישו שהפיצ'ר הזה לא מספיק חשוב בשביל המשחק הבא בסדרה - Halo 5.

למרות שנטען בעבר כי Halo 5 יתמוך במסך מפוצל לשני שחקנים, נראה כי ההחלטה הסופית היתה לוותר על הפיצ'ר. זהו המשחק הראשון בסדרת Halo שלא יכלול מסך המפוצל, גם במצב האונליין וגם בקמפיין, ואתם יכולים לתאר את אכזבת המעריצים. בעצם אתם לא חייבים לתאר, אפשר פשוט להסתכל על התגובות לציוץ שהעלה אחד המעריצים לאחר שעודכן בעמוד המשחק הרשמי כי המשחק יתמוך רק בשחקן יחיד על אותה הקונסולה. התגובה הרשמית של 343 רק ליבתה את האש: "כל מצבי האונליין משתמשים במסך מלא על שרתים יעודיים, כולל הקמפיין הקואופרטיבי ומצבי Arena ו-Warzone". בתגובה תוכלו לראות ציוצים כמו "לפחות קיבלתי את הכסף שלי בחזרה על ביטול ההזמנה המוקדמת", "הרגע הרגתם את Halo. בהצלחה במלחמה נגד Black Ops 3" ו-"אני פשוט אוסיף את זה לרשימת האכזבות שלי מ-343". כמובן שהיו גם מעריצים שגיבו את 343 ובירכו על הסרת הפיצ'ר לטובת ביצועים טובים יותר לשחקן יחיד.

מה דעתכם על הסרת המסך המפוצל מ-Halo 5? האם זה משהו שישפיע על השיקולים שלכם לרכישת המשחק?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:41 04.07.2015 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    לי אישית כמעט ואין מצבים שאני ועוד חברים משחקים ביחד במשחקי יריות על אותה הקונסולה

  2. 2

    19:09 05.07.2015 | skarazix skarazix (אורח)

    שיחקתי עם שכן שלי את כל משחקי ההלו במסך מפוצל זה יותר כיף מלבד זה באמת הדבר שהיה יחודי להם הרסו את המשחק ועוד חשבתי להזמין אותו באמת חבל מכירה לא טובה תיהיה להם

  3. 3

       | פורסם ע"י