הרשמה

MGS V: The Phantom Pain מציג את חופש הפעולה

לא משנה מה הגישה שלכם להתגנבות ולקרב - תוכלו ליישם אותה בתוך Metal Gear Solid V

סרטון משחקיות חדש מציג את חופש הפעולה במשחק The Phantom Pain

המשחק Metal Gear Solid V: The Phantom Pain קיבל השבוע סרטון משחקיות חדש ומפורט שמציג בפנינו כמה מגישות הפעולה במשחק. הסרטון מנסה להמחיש שבכל משימה נוכל לנצל את העולם הפתוח של המשחק ולגשת לעבודה בצורות שונות לגמרי. אם במשחקים הקודמים היינו חייבים לנוע בהתגנבות, כעת יש לנו הרבה יותר אפשרויות וביניהן גם כאלה שלא דורשות אפילו טיפה של עידון. הסרטון לוקח את המשימה שהוצגה בכנס E3 ומציג בפנינו 4 גישות שונות וחדשות להשלמת המשימה:

שיתוף פעולה עם הצלפית Quiet

בחלק מהמשימות נוכל להיעזר בדמות הנשית השנויה במחלוקת Quiet ולנצל את כישורי הצליפה שלה כדי לחסל מטרות מרחוק, גם אם אין לנו קשר עין ישיר איתן.

חדירה אווירית

רוצים להיכנס בכל הכוח? אין בעיה! שימו על סנייק את הציוד הכבד ביותר עם שריון ומכונת יריה, עלו על המסוק והפכו לצבא של איש אחד. בעזרת המסוק נוכל להפציץ איזורים אסטרטגיים ולנצל את הכאוס השורר כדי לחסל כל התנגדות ולהשלים את המשימה.

התנקשות מרחוק

לפעמים כל מה שצריך זה יריה אחת מדוייקת כדי לסיים את העבודה, וזה מה שאנחנו רואים כאן. סנייק לא חייב להיות בעומק האויב כדי להשלים את המשימה - הוא יכול לקחת צעד אחורה, למצוא נקודת תצפית מרוחקת ובטוחה, להמתין בסבלנות לרגע הנכון ולחסל את המטרה עם רובה צלפים או טיל מתכוונן המשוגר מהיד המכנית שלו.

לצאת מהקופסא

כאן מציגים בפנינו כמה מהכלים הותיקים בסדרה כמו קופסת הקרטון האיקונית, ומראים לנו איך אפשר להשתמש בהם בדרכים חדשות לגמרי. בתרחיש הזה, סנייק משתמש ביכולות הציד שלו ומטמין מוקשים כדי לסיים את המשימה מבלי להיכנס בכלל לבסיס.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י