הרשמה

תמונות ראשונות נחשפו מהסרט של Warcraft

בני האדם נגד האורקים - מי ינצח?

אחרי המתנה ארוכה, הסרט המבוסס על משחקי Warcraft קיבל פוסטרים ראשונים עם מידע נוסף שצפוי להיחשף בקרוב

רק עוד שנה של המתנה עד שסןף סוף נקבל את הסרט Warcraft המבוסס על סדרת המשחקים המצליחה של Blizzard. בפסטיבל Comic-con 2015, הסטודיו Legendary Pictures הציג שני פוסטרים ראשונים לסרט עבור העיניים הרעבות שלכם.

הפוסטר הראשון מציג את השחקן טראוויס פימל, ששיחק בסדרת הטלוויזיה Vikings, בתור Sir Anduin Lothar - אביר אצילי שעומד בראש צבא בני האדם. בפוסטר השני אנו מוצגים לטוני קבל, ששיחק ב-Dawn Of The Planet Of The Ape, בתור Durotan - בתפקיד מפקד צבא האורקים במלחמתם נגד בני האדם במטרה להגן על משפחתו ועל אנשיו. אין שום פרטים נוספים על הסרט המצופה, אך זה צפוי להשתנות בפאנל של Legendary Pictures במהלך הפסטיבל.

נראה שבני האדם בסרט לא יהיו בהכרח הדמויות הראשיות, ושבמקום זה הסרט יחקור את שני הצדדים - בני האדם והאורקים, הסיבות שלהם למחלמה והסיפורים האישיים שלהם. Warcraft צפוי לצאת לאקרנים ב-2016.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:33 12.07.2015 | ArchPsion ArchPsion

    בכנס קומיקון אתמול הקרינו 6 דקות של וידאו מהסרט. לאינטרנט הם שחררו 2 תמונות. טריילר יגיע בספטמבר. עזבו שבבליזקון של שנה שעברה גם הציגו כמה קטעי וידאו מהסרט. הם גם אמרו שנה שעברה שהסרט הגיע לשלב העריכה, זאת אומרת הסתיימו צילומים, אפקטים, סאונד וכולי. באמת שציפיתי כבר לטריילר, או לפחות לאיזה טיזר קצרצר. משהו. אני כבר לא יכול לחכות :)
    טוב, לפחות ant man שבוע הבא, זה יחזיק אותי בינתיים.

  2. 2

       | פורסם ע"י