הרשמה

הכירו את מצב הזומבים של Black Ops 3

הכירו את הכוכבים החדשים, חזרו לכוכבים הישנים ותמכו במטרה נעלה

בסוף השבוע נחשף לראשונה מצב הזומבים של Call of Duty: Black Ops 3. הנה הטריילר וכל הפרטים שאתם צריכים לדעת

אם אתם אוהבים את משחקי Call of Duty בזכות המצבים הקואופרטיבים במקום המצבים התחרותיים, לא כדאי לכם לפספס את הטריילר החדש שמציג את מצב הזומבים של Black Ops 3. כמו במשחקים הקודמים, גם הפעם נוכל לחבור לעוד 3 שחקנים ולהילחם ביחד נגד עדר אינסופי של זומבים. עלילת הזומבים של Black Ops 3 תתרחש בשנות ה-40' בסגנון "פילם נואר" וגם הנשקים שלנו יהיו בהתאם.

כמו שלמדנו לצפות בשנים האחרונות, קבוצת ציידי הזומבים החדשה תהיה מורכבת מכוכבים הוליוודים: ג'ף גולדבלום ("פארק היורה") בתפקיד הקוסם, הת'ר גראהאם ("אוסטין פאוורס") בתפקיד האישה הקשוחה, רון פרלמן ("ילדי האנרכיה") בתפקיד המתאגרף וניל מקדונו ("קפטן אמריקה") בתפקיד השוטר. אליהם יצטרף רוברט פיקארדו ("סטארגייט אטלנטיס\SG1") בתפקיד "איש הצללים" ששולח אותם למשימות. מצב הזומבים החדש יכלול בין היתר סוגי אויבים חדשים כמו היצורים המעופפים המלחיצים שרואים בטריילר.

ויש עוד בונוס קטן ושווה: מי שירכוש את אחת החבילות המיוחדות של המשחק יוכל ליהנות ממפת זומבים חדשה עם צוות הגיבורים של המשחק הקודם.

ועוד לא סיימנו עם הזומבים: המפתחת Treyarch יצאה עם מבצע מבורך בו כל שחקן יוכל לתרום למען יוצאי צבא אמריקאיים ולהפוך לדמות זומבי בתוך המשחק. אחד התורמים אף יוזמן למשרדי החברה ליום כיף.

Call Of Duty: Black Ops 3 יושק ב-6 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי, ובמועד מאוחר יותר לקונסולות ה-Xbox 360 וה-PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:31 12.07.2015 | taltal20 taltal20

    איפה זומבי היטלר?

  2. 2

       | פורסם ע"י