הרשמה

חדש במובייל - חלל, דינוזאורים ופרשת רצח

יעקב ורך חוזר עם משחקי מובייל שיפיגו לכם את השעמום

יעקב ורך חוזר עם אוסף חדש של משחקים חדשים ומגניבים שיעבירו לכם את הזמן בכיף בסמארטפון ובטאבלט

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים בשבילכם.

בוא נתחיל עם יריות וחלליות בסגנון המשחק משנות ה-80 ב-Space Galaga International Edition לאנדרואיד ול-iOS

המשחק Space Galaga International Edition מבוסס על ערבוב בין סדרת האנימה Space Dandy והמשחק הקלאסי Galaga. לרשותנו עומדת חללית בעזרתה אנו נלחמים מול עשרות ומאות אויבים במהלך השלבים השונים. את השיפורים והשדרוגים לחללית אנו מקבלים לאחר חיסול האויבים וכן כבונוסים בסיום השלבים. בין השלבים אנחנו יכולים לשדרג את החללית עם שיפורים שונים ביניהם תוספות של מהירות, מגנים וכמובן טילים ומכונות ירי. למשחק מגוון מרשים של שלבים וסוגי אויבים. בהתחלה כל תפריטי השיפורים והבונוסים יכולים להראות מבלבלים אך ישנו כפתור של שדרוג אופטימלי אשר בוחר ומשדרג את החללית בשבילנו. השליטה ב- Space Galaga International Edition נעשית בתחתית המסך על ידי סליידר תנועה, סליידר תנועה בתוספת ירי וכפתור ירי בלבד המשמש גם לביצוע יריות מיוחדות. המשחק נראה ונשמע כאילו יצא מאולם ארקייד כיאה למשחק Galaga, הגרפיקה חדה ותואמת משחק ארקייד. הסאונד במשחק מלא באפקטים של מכונת ארקייד ונשמע מצוין. המשחק מאוד מהנה ומומלץ למתגעגעים למשחק הקלאסי וגם למי שרוצה להתנסות במשחק שהתחיל ז'אנר או לפחות קבע סטנדרט גבוה מאוד.

מחיר: 6.90 ₪ (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נמשיך עם קצת הרס במעבדה בחלל ב-Xenowerk לאנדרואיד ול-iOS

Xenowerk הוא משחק אקשן\יריות בו עלינו לצאת למסע טיהור כנגד מוטציות, אשר נוצרו בניסוי כושל במעבדת חלל מחתרתית. חמושים ברובה עם פנס, עלינו להשמיד המוני מוטציות מפלצתיות שונות ומשונות וכן את הקנים מהם הם יוצאים. המשחק כולל כ-50 שלבים שלאורכם אנו נקבל שדרוגים לנשק ולשריון על ידי הרג המוטציות ונגלה את הסיפור על שהתרחש במעבדה. במהלך המשחק אנו גם מקבלים כוחות אשר עוזרים לנו למגר את עשרות האובים. השליטה במשחק היא על ידי שני ג'ויסטיקים וירטואליים - אחד שולט על הגיבור והשני על כיוון הירי, דבר שדורש הסתגלות קצרה. הגרפיקה של המשחק מושקעת מאוד ודורשת מכשיר חזק. הסאונד מושקע מאוד גם הוא ומלא באווירה ואפקטים. משחק מהנה למי שאוהב יריות וחיסול מוטציות (מי לא בעצם?).

מחיר: 6.90 ₪ (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ועכשיו למשהו שונה לחלוטין: דינוזאורים ב-Bad Dinos לאנדרואיד ול-iOS

המשחק Bad Dinos מגיע אלינו מאולפני Insomniac, היוצרי ראצ'ט וקלנק, Spyro ועוד. Bad Dinos הוא משחק הגנה על מגדלים (Tower-Defense) בו אנו בונים עמדות לתפיסת דינוזאורים ואז משתמשים בהם על מנת לתקוף דינוזאורים אחרים. ישנה גם עלילה במשחק בה נחטף הבן הקטן של משפחת הכה-על-אבן (Poundrok) על ידי פטרודקטיל מעופף וכל המשפחה יוצאת להצילו. המשחק מלא בהומור ויש הרבה קריצות למשפחת פלינסטון והקרודים. Bad Dinos מהנה מאוד ולא מסובך כמו הרבה משחקים מסוגו ולכן נוח להבנה וכיף למשחק זריז או להרפתקה ארוכה יותר. הגרפיקה במשחק יפה ומושקעת ונראית כמו סרט מצוייר בסגנון משפחת פלינסטון. הסאונד מהנה מאוד גם כן. המשחק מומלץ לחובבי הז'אנר וגם שחקנים מתחילים.

מחיר: 11.60 ₪ (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ונסיים בחקירה של פרשת רצח ב-Her Story ל-iOS:

במשחק Her Story אנו נכנסים לנעליו של חוקר אשר צופה בהקלטות של חקירת אישה שבעלה נרצח. כל המשחק מתרחש מול מסך מחשב, בו אנו גם רואים את ההשתקפות שלנו. בהתחלה אנו לא יודעים דבר על החקירה פרט לכך שאנו חוקרים מקרה רצח. לרשותנו עומד מנוע חיפוש בו מילת החיפוש הראשונה היא רצח, לאורך המשחק אנו צופים בסרטונים שונים מעדות האישה בחקירה. את ההתקדמות בסרטונים אנו משיגים על ידי הקשבה לפרטים אותם האישה מוסרת, כל פרט הנראה לנו חדש או חשוב אנו צריכים להזין למנוע החיפוש וכך אנו מגיעים לסרטון חדש של החקירה, המוסיף לנו פרט חדש אותו לא ידענו קודם. המשחק מסתורי מאוד ולא חושף את כל אפשרויותיו בקלות. לפעמים עלינו לחזור על סרטונים מספר פעמים לאחר צפייה בסרטונים אחרים. Her Story הוא משחק הדורש לא מעט חשיבה. המשחק דורש פרקי זמן לא קצרים של משחק על מנת להבין ולעקוב אחר העלילה המתפתחת. הגרפיקה במשחק פשוטה מאחר ואנו יושבים מול מסך מחשב, אך קטעי הווידאו נעשו בצורה מושלמת - המשחק של האישה הנחקרת מצוין ומלא בניואנסים קטנים אך חשובים. הסאונד במשחק נחמד מאוד ותואם את אווירת המשחק. לסיכום Her Story הוא משחק בלשי מצוין בסגנון משחקי FMV. מומלץ מאוד למחפשים משחק עם הרבה עומק ושדורש לא מעט מחשבה.

מחיר: 17.90₪ (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:49 13.07.2015 | DrizziTx DrizziTx

    יפה, תודה.

  2. 2

       | פורסם ע"י