הרשמה

חדש במובייל - צבעים, כלבלבים וחלומות

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

נתחיל עם קצת צבע ב-Telepaint ל-iOS

Telepaint הוא משחק המשלב פאזלים ופלטפורמות. במשחק עלינו לחבר בין פחי צבע מהלכים למברשות צבע על ידי שימוש בפורטלים בין מימדיים, אך לא רק בהם. כל שלב הוא חידת הגיון וזריזות תגובה בו עלינו להתגבר על מכשול המוצב בפנינו על ידי מניפולציה של כוח המשיכה, הזזה של חפצים שונים ואפילו איסוף מפתחות על מנת לאחד בין פח הצבע למברשת המחכה לו. Telepaint מתחיל בצורה די פשוטה ומעלה את רמת הקושי בהדרגה על ידי הוספת מכניקות חדשות המקשות על העניינים. המשחק די ארוך ומכיל כמאה שלבים שונים. מומלץ לשחקנים צעירים שגם שחקנים מנוסים יותר ייהנו ממנו בהחלט.

מחיר: 11.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

נמשיך עם שבעה מאגים ב-7 Mages לאנדרואיד ול-iOS

במשחק 7 Mages אנו יוצאים להרפתקה באי הקסום רובן (Roven) בו חיו בשלווה איכרים אשר אבדו את אדמתם הקסומה בה האלים שוכנים לאחר בריאת העולם. לאחר פשיטה אכזרית נגזל כל רכושם, האיכרים איחדו כוחות וזימנו את שבעת המאגים. 7 Mages הוא משחק תפקידים לפי תורות מגוף ראשון. חובבי ז'אנר משחקי התפקידים מיד ירגישו בבית עם מערכות הלחימה, איסוף משאבים, חפצים וכמובן הקסמים. משחק מהנה מאוד שמתחיל בצורה די איטית אך לאחר כמה שעות נכנס להילוך גבוהה בו נלחם במגוון מפלצות, נצא למשימות צד, נפתור חידות במבוכים אינסופיים, נפתח את דמויותינו ונגלה מה המקור לכל הרוע שנלחם בנו. זהו משחק די פשוט ומהנה שמתאים גם לשחקני קז'ואל.

מחיר: 19.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

עכשיו להרפתקתו של כלבלב מקסים ב-Mimpi Dreams ל-iOS ולאנדרואיד בימים הקרובים

Mimpi Dreams הוא משחק פלטפורמה בו עלינו לעזור לכלבלב החמוד מימפי (Mimpi) להציל את חבריו. המשחק מורכב מחמישה עולמות אותם עלינו לחקור ולגרום לכלבלב שלנו להגשים את חלומו ולהפוך לגיבור. המשחק מיועד לשחקנים צעירים ולא מהווה אתגר ממשי לשחקנים מנוסים, אך Mimpi Dreams הוא חוויה חביבה בהחלט שרבים ייהנו ממנה.

מחיר: 11.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

נסיים עם מכונת חלומות ב-Dream Machine The Game לאנדרואיד ול-iOS

ב-Dream Machine The Game עלינו לעזור לרובוט לברוח ממפעל קר וחסר חיים. על מנת לצאת מהמקום המנוכר, עלנו לעבור דרך שלבים המורכבים מצורות לא אפשריות המשחקות על פרספקטיבת ראייה ומאתגרות את ההגיון הישר, כמו ציורים של אשר. בנוסף לשלבים הבלתי אפשריים נילחם בקרבות בוס מאתגרים כמעט כמו השלבים עצמם, נוסף על אלו נצטרך גם לפתח את יכולותיו השונות של הרובוט שלנו. המשחק אומנם נראה כמו משחקים אחרים אך Dream Machine The Game מציע חוויה יותר מוצלחת ומאתגרת ממשחק המובייל הממוצע. מומלץ בחום!

מחיר: 3.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לי עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:33 30.03.2016 | שחקן אנדרואיד מאוכזב שחקן אנדרואיד מאוכזב (אורח)

    למה אין משחקים חינמיים???

  2. 2

       | פורסם ע"י