הרשמה

WB לוקחת אחריות על גרסת ה-PC של Batman: Arkham Knight

הרבה חרטה והבטחות, מעט תוצאות בשטח

למרות ש-WB עדיין לא הצליחה לתקן את גרסת ה-PC של Arkham Knight, לפחות היא לוקחת אחריות על ההתנהלות השגויה והבעיות הרבות של המשחק

בהכרזה שיצאה בסוף השבוע מפי המפיצה Warner Bros, היא לוקחת רשמית את האחריות לבעיות הרבות שהובילו לבסוף להסרת המשחק מהחנויות עד להודעה חדשה: "שמענו את זעקות קהילת ה-PC על האכזבה בהשקה הראשונית של Batman: Arkham Knight למחשב. שוב, אנחנו רוצים להתנצל בפניכם, המעריצים, ולהודיע שאנחנו לוקחים אחריות מלאה על השקת מוצר שלא תאם את דרישות האיכות שלנו, וזה למה השעינו את מכירת המשחק ברגע שהבנו את הבעיות". כמובן שהטענה הזו תופסת רק אם WB באמת לא היו מודעים לבעיות, מה שלא כל כך תואם את הדיווחים שהגיעו מטסטרים וחברי צוות בפיתוח המשחק.

הרבה מעריצים תהו בשבוע האחרון - איך זה ש-WB מתכננת להוציא את הרפתקת ה-DLC לקונסולות בזמן שכל המאמצים אמורים להתרכז בתיקון ואופטימיזציה של גרסת המחשב? WB ניסתה להתייחס גם לנקודה הזו: "טיפול בבעיות ביצועי ה-PC עדיין נמצא אצלנו בעדיפות עליונה, אנו מאמינים שמצאנו מספר תיקונים לכמה מהבעיות הגדולות יותר שצצו בהשקה. התיקונים האלה כבר מוטמעים בתוך המשחק וברגע שנעשה קצת מבדקים פנימיים, נקבל מושג טוב יותר על ההתקדמות שלנו. נספק עדכון על ההתפתחויות בשבוע הבא". לפי ההצרה, בעקבות ההשקה הבעייתית הוחלט לשנות לחלוטין את נהלי בקרת האיכות ופיתוח תכני ה-DLC "נפגע".

מה אתם חושבים על הפארסה של Arkham Knight למחשב? האם תהיו מוכנים לרכוש את המשחק אחרי התיקונים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:50 13.07.2015 |  עברית קשה שפה עברית קשה שפה (אורח)

    אור, במקום "וזה למה" אפשר לתרגם ציטוט קצת אחרת כמו למשל - "זו הסיבה מדוע" או "לכן" וכדומה...
    לטיפולך...

  2. 2

    16:47 13.07.2015 | מאוכזב מאוכזב (אורח)

    עזוב בושה שנותנים לאנשים כמוהו עבודה כזו..הכל פרוטקציות

  3. 3

    10:43 14.07.2015 | Fr Fr (אורח)

    קנאי.

  4. 4

       | פורסם ע"י