הרשמה

כל דמויות ה-DLC של Street Fighter V יהיו זמינות גם ללא תשלום

מהפכה אמיתית ב-Street Fighter

Capcom הכריזה על גישה שונה לגמרי שתהפוך את Street Fighter V ליעיל וידידותי יותר לשחקנים

במהלך אירוע משחקי המכות הגדול של השנה, Evo 2015, חברת Capcom הכריזה על המודל החדש והמהפכני של Street Fighter V. נראה ש-Capcom הפיקה הרבה לקחים מהמשחק הקודם בסדרה, שנאלץ לקבל חבילות DLC מסורבלות והכריח את השחקנים לקנות את הגרסה החדשה במחיר מלא. לא עוד! Street Fighter V יהיה הרבה יותר ידידותי לצרכן ואף יאפשר לנו לרכוש דמויות DLC עם כסף שנצבר בתוך המשחק במקום בכסף אמיתי, בדומה למשחקי MOBA.

במסמך ששוחרר במקביל להכרזה, Capcom הסבירה את הכללים החדשים והמבורכים:

  1. ההשקה הראשונה של המשחק זה הדיסק היחיד שאי פעם תצטרכו
  2. כל עדכוני האיזון והמערכת יהיה זמינים בחינם
  3. כל התוכן שיושק לאחר המשחק ומשפיע על המשחקיות (בעיקר דמויות חדשות) יהיה ניתן לפתיחה בחינם על ידי זמן משחק

כמו כן, הוכרז כי המשחק יושק עם 16 דמויות, מתוכן 4 חדשות לגמרי. עד כה לא הכרנו אף אחת מהדמויות החדשות, אבל אולי אחת מהן כבר הופיעה בקצרה בטריילר של קן. את החלק הבא אולי לא תאהבו אבל ביחס ל-Street Fighter IV הוא כנראה יחסוך לכם כסף: "אנו מציגים מערכת כלכלית חדשה ל-Street Fighter V. יש שני סוגי מטבע שיניעו את הכלכלה:

  • Fight Money - זה יהיה המשאב הבסיסי והחינמי שנאסוף תוך כדי משחק. בעזרת המשאב הזה נוכל לרכוש תוכן כמו דמויות חדשות לגמרי בחינם.
  • Zenny - זה יהיה כסף הפרימיום ששחקנים יוכלו לרכוש רק בעזרת כסף אמיתי ובעזרתו לקבל גישה מיידית לתכנים.

עם Street Fighter IV היינו צריכים לשלם על כל גרסה חדשה של המשחק ובעבורה קיבלנו דמויות חדשות וכן את העדכון החדש ביותר. הבעיה עם שיטה זו היא שמסד השחקנים התחלק לשניים עם כל הרחבה כזאת - אלה שרכשו את ההרחבה לא יכלו לשחק נגד אלה שלא רכשו. המנגנון החדש יביא איתו אחידות שמעולם לא היתה ב-Street Fighter וייתן לשחקנים הזדמנות "להרוויח" את כל ה-DLC החשוב, כלומר דמויות חדשות שיגיעו לאחר ההשקה. סקינים ותוכן שאינו משפיע על המשחקיות ימשיכו להיות זמין בעבור כסף בלבד (כלומר Zenny).

Street Fighter V יושק במועד לא ידוע עבור ה-PC וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י