הרשמה

ה-Xbox One עשויה לקבל תמיכה בעכבר ומקלדת

והאם זו סיבה לדאגה לשחקני FPS?

מנכ"ל Xbox רמז בטוויטר שהתמיכה בעכבר ומקלדת על ה-Xbox One נמצאת "לא רחוק" מאיתנו. איך בדיוק זה יעבוד?

בקרב הנצחי של הקונסולות נגד המחשב תמיד היה משתנה אחד חשוב שנותן יתרון מובהק ל-PC: עכבר ומקלדת. בזמן ששחקני ה-PC יכולים ליהנות מכל העולמות ולבחור בין עכבר + מקלדת למגוון בקרים וג'ויסטיקים שזמינים בשוק, שחקני הקונסולות אף פעם לא קיבלו תמיכה רשמית לעכבר ומקלדת. ובכן, נראה שקונסולת ה-Xbox One הולכת לעשות היסטוריה בגזרה הזו ותציג לראשונה תמיכה במגוון עכברים ומקלדות שתוכלו פשוט לחבר לקונסולה. פיל ספנסר, מנכ"ל Xbox, נשאל בטוויטר אם העתיד צופן אפשרות לשלוט על מחשב עם Windows 10 דרך ה-Xbox One. כיום אנחנו יכולים לבצע רק את הפעולה ההפוכה: שליטה ב-Xbox One דרך מחשב או טאבלט עם Windows 10.

ספנסר השיב שהצוות עדיין מלטש את אופציית ההזרמה של Xbox One ל-Windows 10, אבל נתן פיסת מידע מעניינת: "יאפ, תמיכה במקלדת ועכבר ל-Xbox יהיו צריכים להיות שם כדי ש[הזרמת Windows 10 ל-Xbox One] תעבוד, אלה לא נמצאים רחוק".

אז האם זה אומר שנוכל לחבר מקלדת ועכבר ל-Xbox ולהפוך למלכים הבלתי מעורערים של Call of Duty ברשת? כנראה שלא. מיקרוסופט מודעת לעובדה שעכבר + מקלדת ובקר משחק לא יכולים להתקיים באותה זירה תחרותית, ובאפליקציית ה-Xbox של Windows 10 אנו יכולים לשלוט על הקונסולה אך ורק עם בקר Xbox רשמי - למרות ששליטה עם עכבר ומקלדת היא אפשרית מאוד מבחינה טכנית. המשמעות היא שתמיכה במקלדת ועכבר תהיה מוגבלת לשליטה בתפריטים ואפליקציות והזרמת Windows 10.

מה דעתכם - הייתם מחליפים את השלט שלכם בעכבר ומקלדת?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:12 22.07.2015 | עמית עמית (אורח)

    פלייסטיישן 4 כבר תומך בעכבר ומקלדת

  2. 2

    14:18 29.07.2015 | xbox master  xbox master (אורח)

    ps תומך רק במקלדת ולא בgaming

  3. 3

    15:01 06.08.2015 | אשר אשר (אורח)

    אז מה זה שווה עם זה לא נותן לשחק במישחקים

    חוץ מיזה זה אופציה אזותי קימת בps3 אז מה היתלאבות סתם מעפנים

  4. 4

       | פורסם ע"י