הרשמה

צפו בממשק החדש של ה-Xbox One בפעולה

הממשק החדש של ה-Xbox One זונח את מראה האריחים לטובת סגנון יותר חי ו... דומה ל-PS4?

לכבוד Windows 10, ה-Xbox One נפטרת מהעיצוב הקודם בהשראת Windows 8

הממשק המלבני של ה-Xbox One אמנם לא זכה לתגובות שליליות כמו אביו הביולוגי Windows 8, אבל לכבוד השקת מערכת ההפעלה החדשה למחשבים ולמובייל זה היה צפוי שנקבל ממשק משופר שזונח את האריחים לטובת סגנון שקוף ששם דגש על נוחות שימוש.

"מייג'ור נלסון" מ-Xbox הציג בפנינו את הממשק החדש במהלך כנס Gamescom שנערך בשבוע שעבר, וחוץ מהשיפורים שתוכלו לראות - זה נהיה קצת מביך כשמבינים שהממשק החדש מזכיר באופן מחשיד את ממשק הפלייסטיישן המפורסם שלא השתנה בהרבה עוד מימי ה-PS3. הממשק החדש של ה-Xbox One יכלול הרבה מידע יעיל ופעולות נפוצות מבלי שתצטרכו ללכת לאיבוד ולהיכנס לתפריטים מיותרים. למשל, כדי לגלות מה התווסף בטלאי האחרון של The Witcher 3 נוכל פשוט ללכת ל-Game Hub ובאותו תפריט שמאפשר לנו להפעיל את המשחק - נוכל לגשת להכרזה הרשמית של המפתחת עם כל השינויים בטלאי החדש. נוכל לעשות אותו דבר עם שיתוף סרטונים למשל - במקום להיכנס לאוסף הסרטונים ולמצוא את האחד הנכון שאנחנו רוצים לשתף, נוכל לראות בצורה נוחה ויעילה יותר את כל הסרטונים שצילמנו למשחק הספציפי ולבחור את זה שאנחנו מעוניינים לערוך ולהעלות לרשת.

מעבר לנוחות בשימוש, הממשק החדש מבטיח להיות מהיר יותר מקודמו עם זמני תגובה קצרים ופחות זמן טעינה. הציגו גם את "קורטנה" - המקבילה של "סירי" שתעזור לנו לבצע פעולות ולקבל מידע בעזרת פקודות קוליות - אך למרבה הצער היא לא תהיה זמינה מחוץ לארה"ב ובריטניה בתקופה הקרובה. חבל שכך כי קורטנה הופכת את מערכת הפקודות הקוליות של ה-Xbox One ממסורבלת ומאולצת לקלה ונוחה לשימוש.

הממשק החדש של ה-Xbox One יגיע אלינו בחודשים הקרובים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י