הרשמה

השתלטו על העולם לבד או עם חברים ב-Overlord: Fellowship of Evil

וב"חברים" אנחנו מתכוונים ל"אויבים שלא הרגו אתכם עדיין"

המפתחים של Overlord: Fellowship of Evil מספקת לנו תובנות חדשות על מערכת ההתקדמות וההבדלים בין שחקן יחיד לקו-אופ עם עוד שחקנים

אחרי שני כותרים ראשיים לשחקן-יחיד בלבד,  המשחק החדש בסדרת Overlord יהיה הראשון בסדרה עם תמיכה לעד 4 שחקנים באונליין או על אותו מסך, אבל איך זה יעבוד? האם המשחק עדיין יהיה כיף ומאוזן בסולו או יהיה כיף רק עם חברים כמו הרבה משחקי קו-אופ אחרים בשוק? למזלנו, החבר'ה ב-Codemasters החליטו לחשוף מידע עסיסי לגבי מערכת ההתקדמות במשחק, השימוש במיניונים וכמובן ההבדלים בין שחקן יחיד לקו-אופ עם עוד שחקנים. את המידע תוכלו לקבל בקצרה בטריילר למטה, אבל הפרטים המעניינים באמת נחשפו בפוסט בבלוג הרשמי של המפתחת. 

אז ככה: כאשר נשחק כשחקן יחיד, המשחק יתאים את עצמו לחוויה עם שינויים בכמות האויבים ובעוצמה שלהם. בנוסף, בשחקן יחיד נוכל לזמן כמות גדולה יותר של מיניונים, מה שיעזור לנו לחפות על החסרונות של האוברלורדים השונים. למשל, Inferna עושה נזק עצום מטווח קרוב אך רגישה להתקפות מרחוק, אז בשחקן יחיד נצטרך להתחמש במיניונים אדומים (היחידים בעלי התקפה לטווח רחוק) וחומים (שמגנים עלינו וסופגים נזק), ואילו בקו-אופ נוכל להיעזר בדמויות האחרות שיגנו עלינו ולבחור מיניונים בהתאם לאסטרטגיה הקבוצתית. אגב, נוכל להחליף דמות בכל שלב במשחק ולשדרג אותן לאורך המשחק על אותו חשבון.

כמו במשחקים קודמים, נוכל לשדרג את המיניונים, הגיבורים שלנו ואת הנשקים שלהם. אולם, נראה כי במשחק החדש לא נוכל לגוון בנשקים מאחר וכל דמות מתמחה בסגנון לחימה ספציפי.

מה דעתכם על Overlord החדש? האם השינויים מבורכים או שהסדרה איבדה קשר למקורות?

Overlord: Fellowship of Evil יושק עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC במהלך 2015.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י