הרשמה

מהפכה בגוגל: הופכת להיות חלק מחברת אם חדשה

חברת האם החדשה תיקרא Alphabet ויש גם איסטר אג מפתיע

אחת החברות המוכרות בעולם עוברת מתיחת פנים ומציגה חברת אם חדשה: "אלפבת"

גוגל, אחת החברות החשובות והמפורסמות בעולם עברה מתיחת פנים לא קטנה אמש - החברה כעת חלק מחברת אם חדשה שנקראת Alphabet המאגדת מספר רב של חברות שהיו בבעלותה של גוגל. המנכ''ל החדש של גוגל הוא סונדאר פיצ'אי, שעד לא מזמן היה ראש חטיבת האנדרואיד, יוטיוב ושירותים נוספים בגוגל וללא ספק היה אחת הדמויות המרכזיות בחברה. לארי פייג' וסרגיי ברין, המייסדים של החברה יתפקדו כעת כמנכ''ל ונשיא Alphabet בהתאמה.

"כבר תקופה ארוכה שאנו מאמינים שלאורך הזמן חברות מרגישות נוחות בלעשות את אותו הדבר, ולבצע רק שינויים מצטברים", כך אמר פייג' בהצהרה לתקשורת. "אבל בתעשיית הטכנולוגיה, היכן שרעיונות מהפכניים מניעים את אזורי הצמיחה הגדולים הבאים, אתה צריך להרגיש קצת אי נוחות על מנת להישאר רלוונטי. בכללי, המודל שלנו הוא שיהיה מנכ''ל חזק אשר מנהל כל עסק, כאשר אני וסרגיי נשמש כעוזריהם במידה ויהיה בכך צורך.

פייג' הסביר ש-Alphabet היא חברה אשר כוללת חברות נוספות ביניהן גם גוגל. "גוגל החדשה היא מעט רזה יותר. חברות שלא קשורות באופן ישיר לעבודה שנעשת בגוגל יכללו ב-Alphabet במקום. מה זאת אומרת לא קשורות באופן ישיר? ובכן יש לדוגמא את חברת Life Sciences שעובדת על עדשות מגע מגלוקוז, ויש את Сalico, חברה שחוקרת על אריכות הימים. שתי החברות לא קשורות כל כך לנעשה בגוגל, לכן הן יעבדו תחת Alphabet".

יוזמות אחרות של גוגל עדיין קיימות, אך הן כבר לא חלק מגוגל. פרויקט X הסודי של גוגל הוא כעת חלק מ-Alphabet וכך גם שירותים נוספים. אמנם גוגל תמשיך להיות מוכרת בבורסה לניירות ערך כ-GOOG ו-GOOGL, אבל Alphabet Inc. תחליף את Google Inc כישות ציבורית וכל המניות של גוגל יומרו באופן אוטומטי לאותו מספר מניות של Alphabet, עם אותן הזכויות", אמר פייג'.

וגוגל כמו גוגל יודעת גם לעשות צחוק מעבודה ואין לה שום בעיה לעשות את זה גם בהכרזה העצומה של Alphabet. אם תיכנסו לאתר ההכרזה ותלחצו על More כדי לחשוף את כל הטקסט, תוכלו להגיע לעמוד מסתורי. חפשו את המשפט שמסתיים ב-"drone delivery effort" ולחצו על הנקודה. אם עשיתם את זה נכון, ייפתח לכם עמוד הומוריסטי על חברת הסארט-אפ הבידיונית Hooli מתוך הסדרה "עמק הסיליקון". הקטע היפה הוא שהעמוד צוחק בדיוק על סוג ההכרזות האלה ומתובל בהרבה הומור עצמי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י