הרשמה

דיווח טוען: חברת גוגל בדרך לצמצם את המותג Stadia - אולי עד העלמתו

לא מפתיע, אבל עדיין עצוב אם זה נכון

"הצוות של Stadia עובד מאוד קשה על יצירת עתיד נהדר ל-Stadia וגיימינג על גבי הענן", אומרים בגוגל

יותר מדי חדשות בתקופה האחרונה מקבלות את הכותרת: "תיראו מופתעים", אבל הפעם אני באמת שלא מופתע: לפי דיווח של האתר "Business Insider" שפורסם לפני כמה ימים, זה נראה שגוגל הולכת לצמצם הרבה יותר את פעילות שירות הגיימינג המרכזי שלה: ה-Google Stadia. לפי הדיווח, החברה תתמקד הרבה פחות במשחקי מחשב ובמקום זאת תנצל את משאביה כדי לתמוך בחברות כמו Peleton, Capcom ו-Bungie במטרה לחזק אותן (בין אם על ידי אירוח דמואים על השירות או יצירת חוויות אינטראקטיביות כלשהן).

אם אתם חושבים שזה פשוט כיוון אחר למותג של גוגל, אז יש סיכוי שמדובר פה דווקא בהתדרדרות של השירות: שני מקורות שונים אמרו ל-Business Insider שפיל האריסון, המנהל של Stadia, עבר לשבת תחת ג'ייסון רוזנטל - סמנכ"ל שירותי המנויים של גוגל, במקום ישירות לראש מערך החומרה של החברה, ריק אוסטרלו. מדובר בהורדה בדרגה של כל המחלקה של Stadia, במה שנראה כמו מעבר של השירות משירות מרכזי של גוגל, לכזה שיחפש עסקאות שיצליחו להניב איזשהו רווח כלשהו לגוגל.

גוגל כבר הספיקה להגיב לדיווחים בעמוד הטוויטר שלה בו היא כתבה: "אם אתם הולכים לשמוע דבר אחד, תקשיבו לזה: הצוות של Stadia עובד מאוד קשה על יצירת עתיד נהדר ל-Stadia וגיימינג על גבי הענן. אנחנו מקווים שאתם מסכימים ואנחנו יודעים שההוכחה היא במשחקים שלכם". הדובר של גוגל, פטריק סייבולד, שלח ל-The Verge את התגובה הבאה: "אנחנו הכרזנו על הכוונה שלנו לעזור למפיצות ושותפים להשיק משחקים ישירות לגיימרים בשנה שעברה, ואנו עובדים קשה כדי להשיג את המטרה הזאת... אנחנו לא נגיד לשמועות או ספקולציות בדבר שותפים אחרים בתעשייה, כשאנחנו עדיין ממוקדים על הבאת משחקים נהדירם ל-Stadia ב-2022".

בהתחשב בעובדה ש-Stadia נחשבת לכישלון של ממש, עם בעיות מפה ועד הודעה חדשה, אני ממש לא אופתע אם השירות מתקרב לחודשים האחרונים שלו. אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה המלאה באנגלית של Business Insider בקישור כאן, אבל הוא עולה כסף, אז אתם יכולים לעשות את מה שאני עשיתי ולקרוא את הסיכום של The Verge בקישור כאן (תודה רבה להם).

מה אתם חושבים על כל הסיפור הזה? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י