הרשמה

גוגל סוגרת את הסטודיואים שלה לפיתוח משחקים ל-Stadia

צפוי? כן. כואב? בהחלט.

המהלך צפוי להשפיע על כ-150 מפתחים שעובדים כרגע בצוותי הפיתוח משחקים של גוגל

גוגל החליטה לסגור את כל הסטודיואים שלה לפיתוח משחקים לפלטפורמת ה-Stadia, כך נמסר בפוסט בבלוג של גוגל שנכתב על ידי פיל האריסון (Phil Harrison), ראש הפרויקט בחברה. הצעד הזה נועד לעזור לגוגל להתמקד בטכנולוגיה של Stadia כדי לשפר ולנהל אותה טוב יותר, מה שירחיק אותם מפיתוח משחקים לפלטפורמה העננית של גוגל. לפי אתר Kotaku, ההחלטה הזו תשפיע על כ-150 מפתחים שנשכרו לעבוד בסטודיואים לפיתוח משחקים של גוגל שעכשיו עלולים למצוא את עצמם ללא עבודה, למרות שגוגל מנסה למצוא להם פתרונות.

בבלוג נכתב: "כדי ליצור משחקים מהמעלה הראשונה מאפס, נדרשות שנים של עבודה והשקעה גדולה, בנוסף לעלויות שרק יעלו בצורה אקספוננציאלית. בהתחשב בפוקוס שאנחנו נותנים על בניית הטכנולוגיה המוכחת של Stadia, יחד עם העמקה של השותפויות העסקיות שלנו, החלטנו לא להשקיע יותר בלהביא תוכן אקסקלוסיבי מצוות הפיתוח הפנימי שלנו SG&E, חוץ מהמשחקים שמתוכננים לצאת בטווח הקרוב. כתוצאה מההתמקדות הזו בהנגשת הפלטפורמה לשותפים בתעשייה, ג'ייד ריימונד (Jade Raymond) החליטה לעזוב את גוגל ולחפש אתגרים והזדמנויות חדשות. אנחנו מודים לג'ייד על התרומה שלה ל-Stadia ומאחלים לה בהצלחה בהמשך."

עוד ב-Vgames:

מה זה אומר לגבי הפלטפורמה עצמה? אז זה נראה ש-Stadia תישאר בחיים, לפחות לבינתיים: "אתם תוכלו להמשיך ולשחק את כל המשחקים שלכם על ה-Stadia וה-Stadia Pro, ואנחנו נמשיך להביא לכם כותרים חדשים מחברות צד ג'. אנחנו מחויבים להצלחה של הפלטפורמה והעתיד של גיימינג בענן ונמשיך לעזור ולקדם את הקונספט מהצד שלנו". תוכלו לקרווא את ההצהרה המלאה בבלוג של גוגל בקישור כאן.

בנימה אישית, זה היה דיי צפוי: ה-Stadia היא אולי פלטפורמה מוכחת ועובדת לגיימינג בטכנולוגית ענן, אבל המודל העסקי הרעוע, הביצועים הלא מדהימים והעובדה שגיימרים רבים פשוט בוחרים לחכות ל-xCloud של מיקרוסופט הובילה לכך שה-Stadia לא נסקה כמו שציפינו. הם היו צריכים לחתוך איפשהו ולהתמקד בפלטפורמה עצמה כדי לגרום לה להיות מושכת יותר זה צעד הגיוני. אני מקווה שהמפתחים יוכלו למצוא עבודה בקרוב.

מה אתם חושבים על הנושא? אשמח לשמוע את דעתכם על Stadia!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י