הרשמה

״סוף סוף כאן״ - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש פברואר

כמה מהמשחקים הכי גדולים של השנה יוצאים החודש - בואו לקרוא עליהם בסיכום החודשי של שמואל!

פברואר לעד יהיה חודש מיוחד עבורי. שמח לראות שהשנה גם המפתחות והמפיצות הסכימו איתי כשכמה מהמועמדים המובילים לתואר משחק השנה מגיעים אלינו החודש!

"המשחק X נדחה לפברואר״.

כמה פעמים שמענו את המשפט הזה בחודשים האחרונים? לפעמים זה היה נראה שכל משחק גדול שצפוי לצאת בסוף 2021 או תחילת 2022 ייצא בפברואר. זה לא שאני מתלונן: יותר משחקים בפברואר, יותר מתנות פוטנציאליות ליום ההולדת שלי שחל החודש, אבל זה גם אומר שיש המון עבודה לעשות בכתבת משחקי החודש. אז יאללה, התברברנו מספיק: קחו קפה, שבו בנוחות ובואו נעבור על רשימת המתנו- אה, סליחה - המשחקים הגדולים - של חודש פברואר 2022!

Dying Light 2 Stay Human - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

לצערי הרב לא יצא לי לדבר יותר מדי על האהבה שלי ל-Dying Light. עדלי יונייטד נתנו לי הזדמנות בעזרת הביקורת של גרסת ה-Switch של המשחק, אבל גם היא לא יכולה לתאר את כמות השעות ששפכתי על המשחק המקורי. הוא אחד המשחקים שעלו לערוץ היוטיוב הפרטי שלי אחרי שניסיתי לגרום לו לרוץ ב-60 פריימים לשנייה על הלפטופ המסכן שהיה לי אז, ומאותו הרגע פשוט לא יכלתי להפסיק לשחק בו. אז אני חושב שדיי מיותר לציין עד כמה אני מתרגש מהיציאה של המשחק השני בסדרה, נכון?

עולם גדול יותר, יכולות פארקור ולחימה חדשות, סיפור חדש וגדול יותר עם בחירות שישפיעו על המשך העלילה (תודה לאל שלא מדובר ב-500 שעות) וגרפיקה משופרת הם רק קצה הקרחון במה שאמורה להיות חוויית ה-Dying Light הכי טובה שהייתה לנו. אני לא אשקר: יש הרבה חששות סביב המשחק הזה, בעיקר בהקשרי תהליך הפיתוח הארוך והמסובך שלו, אבל אני גם מקווה שכמו עם Halo Infinite, גם כאן כשהמשחק ייצא כל החששות הללו יתפוגגו. אם לצטט את אמיר רחום מערוץ היוטיוב לבלים: "תנו לי את זה!"

המשחק צפוי לצאת ב-4 בפברואר.

OlliOlli World - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

לי ול-OlliOlli יש היסטוריה קטנה: מדובר באחד המשחקים הראשונים שאשכרה "מצאתי" במסגרת חבילה של Humble Bundle. אתם יודעים, החבילות הללו שיכלתם לשלם עליו דולר ומעלה עבור כמות משחקים מסוימת והיו פעם השיגעון המוחלט של שחקני ה-PC? מדובר במשחק שמשלב את האהבה שלי למשחקי Indie קטנים ולמשחקי סקייטבורדינג כמו Tony Hawk, כשהמשחק החדש בסדרה הוא הכי גדול וגרנדיוזי שלה. המשחק החדש נראה מקסים עם שלבים מעניינים ומסקרנים, יכולות חדשות ואופציות קאסטומיזציה רבות. אם זה לא הספיק כדי לקנות אתכם, דני טרחו (מאצ'טה) הוא דמות במשחק! זה פשוט נהדר ומגניב בו זמנית.

המשחק צפוי לצאת ב-8 בפברואר.

Sifu - PS4, PS5, PC

אם לא הבנתם את זה מכל הכתבות שאישרתי כאן: אני מאוד אוהב משחקי Beat 'em Up. בין אם מדובר בקלאסיקות כמו Streets of Rage 2 או היציאה הצפויה של Teenage Mutant Ninja Turtles החדש: אין יותר טוב מלהרביץ לאויבים בשלבים סדורים. במרוץ השנים אחד הדברים שכמעט אף פעם לא נעשו טוב היו משחקי Beat 'em Up תלת-ממדיים, כשהדוגמא הטובה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא God Hand ל-PS2. אני מאוד מקווה ש-Sifu, משחק ה-Beat 'em Up החדש של Sloclap (המפתחים של Absolver) ישנה את זה.

האנימציות של הדמות הראשית שלכם נראות פשוט נהדר, התגובה של הלוחמים במשחק נראית אמיתית וקשוחה והיכולות השונות נראו מאוד מגניבות. בנוסף, הקונספט הזה בו כשאתם נפסלים הדמות שלכם מזדקנת והופכת לחלשה יותר אך שברירה יותר (יותר התקפה, פחות HP) סופר מסקרן. אני ממש מחכה לראות האם Sifu באמת יהפוך את 2022 לשנת ה-Beat 'em Up הרשמית.

המשחק צפוי לצאת ב-8 בפברואר.

CrossfireX - Xbox One, Xbox Series X|S

אני אהיה כן איתכם כאן: בכל הנוגע ל-CrossfireX על קונסולות ה-Xbox, אני נע בין אפאטיות מוחלטת לסקרנות מוגזמת. כל פעם ששמענו על המשחק הזה הוא לווה בהייפ שהיה נראה לי מאוד מוגזם יחד עם טריילרים שהציגו לנו המון פיצוצים ומעט משחקיות. אז האם יש לנו למה לצפות בכל הנוגע למשחק הזה? נתחיל מזה שאת חלק הסינגלפלייר של המשחק יצרה חברת Remedy. כן כן, התותחים שעשו את Max Payne ו-Alan Wake? עבדו גם על המשחק הזה. תוסיפו לכך את העובדה שהמולטיפלייר של המשחק הולך להיות חינמי ואתם מקבלים פה משחק שבהחלט שווה לנסות. מזל שיש את Game Pass, אה?

המשחק צפוי לצאת ב-10 בפברואר.

Lost Ark - PC

כמו "הזמר במסיכה", הנה עוד סנסציה קוריאנית שעושה את דרכה למערב. משחק ה-MMORPG שכבש את קוריאה מגיע אלינו והוא מביא איתו עולם חדש לחקור, אויבים לחסל וציוד לאסוף. המשחק הוא טכנית משחק בן 3 עוד מעט, אז הוא לא כזה חדש, אבל כאמור - זאת הפעם הראשונה שהוא מופיע במערב בגרסה רשמית אז ההתרגשות סביבו רבה. כל זה נשמע טוב ויפה אבל הקאץ' הוא שהוא יופץ על ידי Amazon Games. בואו נקווה שהמזל הרע של אמזון עם גיימינג לא יחלחל גם ל-Lost Ark.

המשחק צפוי לצאת ב-11 בפברואר.

The King of Fighters XV - PS4, PS5, Xbox Series X|S

משחקי לחימה! The King of Fighters XV סוף סוף מגיע אלינו - משחק הלחימה הקבוצתי של SNK מחזיר אלינו את הלוחמים האהובים של טורניר מלך הלוחמים כמו קיו קוסאנאגי, טרי בוגארט, גיס הווארד ועוד. זה הולך להיות המשחק הראשון בסדרה שפותח במנוע ה-Unreal Engine 4 (אני מקווה שכולם שמים לב שהמודלים כבר לא מוזרים לגמרי, כן?), וגם יהיה הראשון בסדרה שיעשה שימוש ב-GGPO Rollback Netcode אז לחוויית האונליין יש פוטנציאל להיות פשוט מהממת. שלט הארקייד המעולה של Gamesir לא יכל להגיע בזמן יותר טוב, באמת. אגב, אני היחיד שממש מתרגש כשהוא שומע את הנעימה של ה-NEO-GEO בטריילרים של SNK?

המשחק צפוי לצאת ב-17 בפברואר.

Total War: Warhammer III - PC

אני לא הולך לחפור על המשחק החדש בסדרת Total War: Warhammer, אור שלנו עשה את זה מספיק בסקירה הדיי פסיכית שלו של המשחק עוד לפני שהוא יצא. אני רק אגיד שזה אחד ממשחקי האסטרטגיה הכי גדולים שעומדים לצאת בשנים האחרונות ואתן לאור לספר לכם עוד על משחק האסטרטגיה הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-17 בפברואר.

Horizon Forbidden West - PS4, PS5

ברוכה השבה אלוי. טוב שבאת. אחרי הטירוף של המשחק המקורי וההצלחה האדירה של Guerrilla Game עם Horizon Zero Dawn, כל המעריצים (כולל עבדכם הנאמן) היו על קוצים בציפייה למשחק ההמשך. החודש הוא מגיע אלינו ומהטריילרים שהוצגו לנו בתקופה של לפני ההשקה: למשחק יש פוטנציאל אמיתי להיות משחק השנה. הגרפיקה של המשחק נראית מטורפת, כשהמפתחים ב-Guerrilla Game פשוט לחצו על מתג השדרוג והפכו את העולם היפה של Horizon Zero Dawn לעולם מקסים.

המשחק החדש גם מוסיף יכולות חדשות לאלוי כמו היכולת לדאות, לעשות קומבואים עם הנשק שלה ונותן לה נשקים חדשים להשתמש בהם. תוסיפו לכך המשך לסיפור המדהים גם ככה ואתם מקבלים פה משחק שראוי להיות משחק צד ראשון של סוני ולזכות בחותמת של משחק של PlayStation Studios. אם לא ראיתם את התמונה שלנו ברשתות החברתיות: יש לנו כבר את המשחק (לי ספציפית אגב, תודה רבה לאלת המזל) ואני רק מחכה ל-14 בפברואר כדי לספר לכם איך המשחק בביקורת הרשמית שלנו. יש למה לחכות.

המשחק צפוי לצאת ב-18 בפברואר.

Destiny 2: The Witch Queen - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

בעיקרון לא התכוונתי לכתוב על ההרחבה הבאה של Destiny 2, בעיקר כי היא לא הכי מעניינת אותי, גם אם היא ההרחבה הראשונה של המשחק מזה שנתיים (Beyond Light יצא ב-2020) והסיפור שלה מתקשר דווקא למשחק הראשון וההרחבות שלו. לא לא - כולם מבינים למה אני כותב על המשחק הזה וההרחבה שלו. אני לא רוצה לנסות ולנבא את העתיד, אבל יש מצב שאנחנו מסתכלים על הפעם האחרונה בה הרחבה של Destiny 2 מגיעה באותו היום לכל הקונסולות, עכשיו כשסוני רכשה את חברת Bungie. אני לא אומר ש-Lightfall ו-The Final Shape לא יגיעו ל-Xbox, אבל יש סיכוי שאנחנו נכנסים לעידן האקסקלוסיביות הזמנית של Destiny. פייר? יהיה מעניין.

המשחק צפוי לצאת ב-22 בפברואר.

Monark - PS4, PS5, PC, Nintendo Switch

ברוכים השבים לפינתנו: "משחקים שנמצאים כאן רק כי שמואל רוצה שהם יהיו כאן". הפעם בפינה: Monark - משחק ה-JRPG המסקרן שמגיע למערב הודות ל-NIS America. המשחק שעד לחודש הזה היה זמין לקונסולות ביפן ייקח אותנו לבית ספר רדוף בו ערפל מסתורי גורם לתלמידי התיכון להשתגע. הגיבורים שלנו יוכלו להיכנס לערפל ולהילחם בשדים מהגיהנום שקשורים לערפל המסתורי הזה. הסיבה שהמשחק הזה כאן היא כי אני ממש אוהב את העבודה של NIS America והם דואגים להביא למערב הרבה מאוד משחקים שבלעדיהם היו ממשיכים להיות תקועים ביפן. מי שרוצה לנסות משחק JRPG חדש - לכו על Monark, אולי תאהבו אותו.

המשחק צפוי לצאת ב-22 בפברואר.

Elden Ring - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

עם כל הכבוד ל-Horizon Forbidden West (ותאמינו לי כשאני אומר שיש המון כבוד), מבחינתי Elden Ring הוא ה-משחק של החודש אם לא של השנה כולה. כבר מהטריילרים הראשונים יכלנו לראות שהמשחק החדש של From Software הולך להיות משהו באמת מיוחד, כשפורמט ה-Souls הידוע והאהוב/שנוא יוצא מגבולות השלבים המסודרים ונכנס לעולם פתוח גדול ומרהיב אותו נוכל לחקור כ-"מוכתם", או ה-״Tarnished״, כשאנחנו נמצאים במסע לשחזר את ה-Elden Ring ולהפוך ל-Elden Lord.

אני אגיד לכם את האמת, מבחינתי לא מדובר כאן בעוד משחק Souls: כל טריילר וכל סרטון שראיתי של המשחק היה נראה כמו החלומות הרטובים שלי, כשזה נראה שהעולם שמיאזאקי והצוות שלנו בנו יפה כמו שהוא מסוכן. המשחק החדש משלב כל-כך הרבה אלמנטים מכל המשחקים הקודמים, בין אם רמת הקושי של הסדרה, המשחקיות המהירה יותר מ-Sekiro והאפשרות לבחור את סגנון המשחק המועדף עליכם המוכרת כל-כך ממשחקי ה-Soulsborne. הסיפור שבהכנתו עזר גם ג'ורג' ר.ר. מרטין גם נשמע מעניין מאוד ואני באמת כבר לא יכול לחכות להשקה שלו. ורק כדי לסגור מעגל עם תחילת הכתבה: תנו לי את זה!!!

המשחק צפוי לצאת ב-25 בפברואר.

הנה עוד כמה משחקים שיוצאים החודש ושווה לשים עליהם עין:

  • החידוש למשחק Life is Strange הגיע לכל הקונסולות (למעט ה-Switch) אתמול ב-1 בפברואר.
  • Assassin's Creed: The Ezio Collection נוחת על ה-Switch ב-17 בפברואר.
  • Rise of the Third Power המסקרן יגיע לכל הקונסולות ב-10 בפברואר (ביקורת בדרך!).
  • משחקי Kingdom Hearts מגיעים ל-Switch בגרסאות ענן. אני אומר את זה רק כדי שתצחקו עליהם. אני אפילו לא הולך לתת כאן תאריך יציאה.

זהו, עד כאן לגבי משחקי החודש! אם יש לכם שאלות, טענות, קובלנות לגבי Horizon Forbidden West, חכו בסבלנות ל-14 בפברואר. לכל שאר הדיונים בנושא משחקי החודש, אתם מוזמנים לרשום לנו בתגובות כאן או ברשתות החברתיות - אשמח לשמוע אם פספסתי איזה משחק שאתם מחכים לו או להתרגש יחד איתכם מהיציאה של המשחק האהוב עליכם. ולכל אלו שמתבאסים שאני לא מתרפק על משחקי Switch אחרי הביקורת שלי ל-Legends Arceus אני אגיד: נתראה במרץ.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:43 02.02.2022 | סיני סיני (אורח)

    תודה על הטריילרים, הפתעת אותי אם אם הTMNT(צבי הנינג'ה ) חדש
    בתור אחד שמת על משחקי Beat 'em Up אהבתי את התזכורת של God Hand הקינקי ;-)

  2. 2

    15:01 02.02.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    אני באמת מחכה ל-TMNT החדש. אמן שהוא ייצא באביב הקרוב ולא בקיץ, כי אני באמת לא יכול לחכות לו יותר :(

  3. 3

    10:30 03.02.2022 | המאסטר המאסטר (אורח)

    יאללה הוריזן יצא כבר מכל החורים
    סיפו זה המשחק של סוני החודש!

  4. 4

    15:40 05.02.2022 | מעריץ של אלויי מעריץ של אלויי (אורח)

    כבר הזמנתי מראש את הוריזון לא יכול לחכות!

  5. 5

       | פורסם ע"י