הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של ספטמבר

גם החודש אין משחקי AAA אבל יש אחלה אינדי

בעלי מנוי PS Plus יוכלו ליהנות בחודש ספטמבר משורה של משחקי אינדי מוצלחים

חודש אוגוסט כמעט מאחורינו וזה הזמן לקבל עוד כמה משחקים חינמיים לקונסולות הפלייסטיישן שלנו, רגע לפני שעונת ה-AAA מתחילה רשמית עם כותרים כמו Mad Max ו-Metal Gear Solid V. חודש ספטמבר הוא הראשון מני רבים שכולל משחק חינמי שאנחנו בחרנו בעצמנו, והזוכה הוא Grow Home שגבר על Armello ו-Zombie Vikings. אז מה מחכה לנו בחודש ספטמבר למנויי ה-PS Plus?

PS4

Super Time Force Ultra

יש הרבה משחקי אקשן\פלטפורמה שם בחוץ, אבל אף אחד מהם לא בסגנון של Super Time Force Ultra. במשחק אנו משחקים ביחד... עם עצמנו! הכל נורא מבלבל ומוזר בהתחלה אבל הרעיון הוא שבכל זמן נתון אנו יכולים להחזיר אחורה את הזמן ואז לשחק לצד ה"נסיון" הקודם שלנו, כך שאנחנו בעצמם משחקים עם עצמנו מלפני חצי דקה.

המשחק יהיה זמין בחינם גם על ה-PS Vita.

Grow Home

זהו המשחק שזכה בתחרות Vote to Play הראשונה ויהיה זמין על ה-PS4. זהו משחק חקירה בעולם תלת-מימדי בו אנו משחקים רובוט שמטרתו היא להפריח את השממה ולהפוך את הכוכב השומם שלו לחי ופורח. נראה כמו משחק מרגיע, צבעוני ומרענן.

PS3

Twisted Metal

אנחנו מסרבים להאמין שיש שחקני פלייסטיישן שלא מכירים את Twisted Metal - משחק המכוניות הכי מטורף בסביבה. Twisted Metal מתמקד פחות על המירוץ ויותר על הכאסח שקורה במהלכו - טקטיקות מלוכלכות, נשקים להשמדה המונית ודמויות מוזרות במיוחד מחכים לכם. כדאי להביא חברים!

Teslagrad

בהמשך לטרנד האינדי שכובש את האוסף החינמי של ספטמבר, המשחק הבא הוא עוד כותר פלטפורמה. ב-Teslagrad אנו משתמשים בכוחות אלקטרומגנטים כדי לפתור חידות ולהתקדם במשחק.

המשחק יהיה זמין בחינם גם על ה-PS4.

PS Vita

La-Mulana EX

בניגוד ל-Teslagrad, המשחק הזה ידרוש מכם יותר נחישות ויכולת אך יתן לכם תגמול הולם בתמורה. La Mulana מחזיר את סגנון ה"מטרוידווניה" לסגנון הגרפי של פעם ומציב אתגר קשוח גם למומחים שביניכם.

Xeodrifter

ב-Xeodrifter אנו משחקים אסטרונאוט שהחללית שלו ניזוקה מאסטרואידים וכעת עליו לחקור את הכוכבים הקרובים ולמצוא את החלקים שהוא צריך כדי לתקן אותה/ רגע... זאת לא בדיוק העלילה של Commander Keen?

המשחק יהיה זמין בחינם גם על ה-PS4.

זה הכל להפעם! מה דעתכם על ההיצע של סוני לחודש ספטמבר? 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:28 26.08.2015 | orenbenya1 orenbenya1

    זה מבאס שבxbox מביאים משחקים ברמה גבוהה וגם שרובם באמת מוכרים כמו assassins creed metal gear ועוד...

  2. 2

       | פורסם ע"י