הרשמה

Star Wars: Battlefront - כל הפרטים על מצב Drop Zone

טוויסט מעניין ל-King of the Hill הישן והטוב

חברת DICE שחררה היום מידע על מצב המשחק החדש שיכלל בבטא הסגורה בחודש הבא

החודשים האחרונים היו מרתקים עבור מעריצי סדרת Battlefront וגיקים של "מלחמת הכוכבים" בכל העולם: המידע והטריילרים זורמים כמו מים ונראה ש-EA כבר מכינה את השטח לקראת הבטא הסגורה שצפויה להתחיל באוקטובר. הפעם קיבלנו מידע על מצב משחק חדש בשם Drop Zone, ממנו אנו אמורים לקבל טעימה בבטא הסגורה.

Drop Zone נועד לקחת את האקשן לרמה חדשה ולהביא למצב בו כל השחקנים נעים על המפה כמעט בכל זמן נתון. הוא מבוסס על מצב המשחק הותיק King of the Hill בו שחקנים נאבקים על איזורים מוגדרים במפה שמשתנים מעת מעת - מי שמצליח "לשלוט על הפסגה" למשך יותר זמן הוא המנצח. Drop Zone עובד בערך באותה צורה: שתי הקבוצות יילחמו על שליטה בפודים שנוחתים מהשמיים באיזורים שונים במפה ומכילים נשקים ובונוסים עוצמתיים שיכולים לעזור לקבוצה. ברגע שאחד משחקני הקבוצה מגיע לפוד, בהנחה ואין שחקנים יריבים שנלחמים על השליטה שלו, הוא ייפתח לאט לאט ויחשוף לבסוף את הבונוס שהוא נותן. הקבוצה המנצחת היא זאת שתשיג שליטה מוחלטת ב-5 פודים, או זאת ששלטה על רוב הפודים במהלך 10 הדקות של הסיבוב.

מה שיהפוך את מצב המשחק הזה לאקסטרה מעניין וטקטי זה הצורה הפתוחה של המפות, שתאפשר תקיפה של הפודים כמעט מכל כיוון. בשרתים הפומביים של המשחק אנחנו יכולים לצפות להרבה כאוס בשדה הקרב, אבל יהיה עוד יותר מעניין לראות איך קבוצות תחרותיות ניגשות לאתגר - עם כל התיאום והתכנון שהיא יכולה להשיג. 

Star Wars: Battlefront יושק ב-17 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י