הרשמה

צפו בחצי השעה הראשונה מתוך Halo 5 - ספוילרים!

לקראת ההשקה של כותר ה-Xbox One המצופה, אור מנטש נכנס לנעליו של ג'יימסון לוק ויצא להילחם לטובת האנושות

רגע לפני שהמשחק יוצא לאוויר העולם, אור מנטש ניסה את הגרסה המלאה של Halo 5 וחזר עם החוויות מהמשימה הראשונה בקמפיין

אם אתם אוהבים משחקי יריות מכל סוג שהוא, במהלך החודש הקרוב תוכלו להיכנס לכמה מהמשחקים המצופים והמבטיחים של השנה עם Black Ops 3, Star Wars: Battlefront וכמובן Halo 5: Guardians. המשחק החדש בסדרת Halo יושק בלעדית ל-Xbox One עוד שבוע בדיוק, אבל אנחנו כבר משחקים בגרסה הסופית של המשחק ונהנים מכל רגע.

בסרטון למטה, תוכלו לראות אותי משחק את המשימה הראשונה של מצב הקמפיין בתור ג'יימסון לוק. Halo 5 יביא לראשונה עלילה עם שני גיבורים, ולוק הוא הגיבור שנוכל לשחק לצד מאסטר צ'יף. אני לא אכנס כאן לעומק העלילה כדי לחסוך מכם ספוילרים ל-Halo 5 והמשחקים הקודמים, אבל אני כן יכול להעיד שהמשחק נראה ומשחק מצוין במצב הקמפיין.

כבר מהמשימה הראשונה השחקן נחשף לשורה של נשקים מיוחדים וחדשים לגמרי בסדרה: מעכשיו אין רק נשקים של בני האדם ונשקים של ה-Covenant אלא גם נשקים של ה-Ecumene - זן עתיק של לוחמי עלית עם טכנולוגיה מתקדמת. כל נשקי ה-Ecumene מגיעים עם אנימציות מגניבות של חלקים נעים ומתפרקים בכל זמן שהנשק יורה או כשהשחקן משתמש בכוונות של הנשק. אגב, בניגוד למשחקים הקלאסיים בסדרה - ב-Halo 5 אפשר להיכנס דרך הכוונות של כל נשק בעזרת לחיצה על הטריגר השמאלי - בדומה לרוב משחקי היריות.

עוד חידוש שנוסף לגזרת המשחקיות זה "יכולות ספארטאן" המאפשרות לנו לבצע תמרונים ומהלכי כוח במצב הקמפיין או במצבי הרשת. למשל, עם לוק אפשר לבצע מעין זינוק קדימה או לצדדים כדי להתחמק מאש ולתפוס את האויב לא מוכן. מהנסיון שלי עם מצב הבטא לפני כחצי שנה יצא לי לחוות כמה מהיכולות האחרות הכוללות קפיצה כפולה באוויר, נחיתה עוצמתית על האדמה מהאוויר (שמחסלת כל אויב בסביבה הקרובה) והחלקה עוצמתית על הרצפה המאפשרת לשחקן לירות בו-זמנית.

אין ספק ש-Halo 5 הוא המשחק הכי אמיץ בסדרה - הוא בהחלט המשחק שמנסה הכי הרבה דברים חדשים, אבל לא בטוח שהמעריצים יקבלו את כל השינויים האלה בברכה. ניכר ש-343, המפתחת שקיבלה את זכיון Halo מ- Bungie ב-2009, לא מעוניינת ליצור "עוד מאותו הדבר" וכבר מ-Halo 4 היה אפשר לראות שמדובר במשחק שונה לגמרי מקודמיו. צפו לסרטוני גיימפליי נוספים (אולי ממצב הרשת?) לצד הביקורת המלאה שלי למשחק לקראת ההשקה המלאה בשבוע הבא.

Halo 5: Guardians יושק בלעדית עבור ה-Xbox One ב-27 לאוקטובר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:30 20.10.2015 | DARK SOULS DARK SOULS (אורח)

    נראה ממש טוב.

  2. 2

    21:40 20.10.2015 | מקסים מקסים (אורח)

    "כבר מהמשימה הראשונה השחקן נחשף לשורה של נשקים מיוחדים וחדשים לגמרי בסדרה: מעכשיו אין רק נשקים של בני האדם ונשקים של ה-Covenant אלא גם נשקים של ה-Ecumene - זן עתיק של לוחמי עלית עם טכנולוגיה מתקדמת. כל נשקי ה-Ecumene מגיעים עם אנימציות מגניבות של חלקים נעים ומתפרקים בכל זמן שהנשק יורה או כשהשחקן משתמש בכוונות של הנשק." - רואים שהעורך לא שיחק ב Halo 4

  3. 3

    19:01 21.10.2015 | דניאל דניאל (אורח)

    וואי נראה ממש טוב אחלה גרפיקה

  4. 4

       | פורסם ע"י