הרשמה

האם Darksiders 3 כבר נמצא בפיתוח?

תגובה מ-Nordic Games העירה את מעריצי המשחק

כמו שהמעריצים קיוו, Darksiders 2: Deathinitive Edition היה רק ההתחלה ואכן יש תוכניות לפיתוח משחק המשך בסדרה

לא מזמן הגיע אלינו Darksiders 2: Deathinitive Edition, ההשקה המחודשת של Darksiders 2 שיצא לפלטפורמות הדור הקודם. זו ההשקה הראשונה של זכיון Darksiders מאז שהוא עבר ידיים מ-THQ ל-Nordic Games בעקבות פשיטת הרגל של הראשונה. למזלנו, Nordic לא מתכוונים למצות את הרכישה עם ההוצאה המחודשת וכבר יש תוכניות לפיתוח של Darksiders 3 - ייתכן מאוד שהפיתוח כבר התחיל לקראת הכרזה רשמית מתישהו ב-2016. כעת חוץ מהגיון פשוט יש גם הוכחה לקיומו של Darksiders 3 שהגיעה מפי אחד המפתחים.

הכל התחיל בפוסט מתבכיין של אחד הרוכשים ב-Steam שקרא למפתחים להפסיק להתעסק בעבר ולהביא לנו משהו חדש. הפוסט התחיל לצבור פופולריות וקיבל תגובה רשמית מפי מנהל המוצר ב-Nordic Games: "החידוש של Darksiders 2 היה רק ההתחלה. מאז שרכשנו את הזכיון אנחנו בודקים אופציות לפיתוח של DS3. הרימאסטר היה רק דרך להחזיר לזכיון את אור הזרקורים, להפעיל מחדש את הקהילה ולקבל נקודת התחלה טובה יותר בשביל DS3."

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל המסר בהחלט עבר והתחלנו להתלהב רשמית מהחזרה של Darksiders לכותר שלישי בסדרה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:06 08.11.2015 | yoniy78 yoniy78

    יששששששששששששששש

  2. 2

    23:27 08.11.2015 | עזרא עזרא (אורח)

    חבל שלא הוציאו מחדש גם את המשחק הראשון. שהיה לדעתי יותר טוב ומהנה מהשני

  3. 3

    11:41 09.11.2015 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    אני לא שיחקתי בשני, אחרי שהבנתי שלא בטוח שיהיה המשך (להזכיר לכם, יש 4 פרשי אפוקליפסה ורק שניים הוצגו עד כה, אז אמור להיות המשך וסוף לסיפור) ויתרתי על זה. וגם קיבלתי רושם שהמשחק השני התקדם לאט עלילתית. אבל אולי אני אשחק בו ברגע שהשלישי (אם וכאשר) יתקרב.
    ושוב תודה VGAMES על הכתיבה הברורה שלכם בעברית ללא לועזית לא ברורה.

  4. 4

       | פורסם ע"י