הרשמה

הקונסולה של נינטנדו וסוני התגלתה כאמיתית

איך עולם הקונסולות היה נראה היום אם שיתוף הפעולה הזה היה מצליח?

לאחר מספר חודשים של אי ודאות נראה כי הקונסולה של ניטנדו וסוני אכן קיימת

זוכרים לפני מספר חודשים שפירסמנו תמונות שעלו לרשת של קונסולה מוזרה שמראה את הלוגו של סוני על מכשיר שנראה קצת כמו ה-SNES? אז כנראה שזה היה הדבר אמיתי.

פיסת ההיסטוריה המרתקת הזו התגלתה לה בעליית גג של מישהו, עוררה המון גלים ברשת בנוגע לאותנטיות שלה ומאז לא שמענו עליה יותר. כדי לרדת לשורש העניין, חברי אתר Engadget לקחו על עצמם את האחריות לראות במה מדובר, הביאו את הקונסולה הנדירה לכנס הרטרו של הונג קונג והציגו אותה לראשונה בפני הציבור. הקונסולה אכן מגיעה עם שני כוננים - אחד לקסטות הרגילות של SNES וכונן דיסקים שבמקרה הזה לא עבד.

הקונסולה שהייתה פרי עבודתם של סוני וניטנדו, הייתה אמורה להיות מכשיר הפלייסטיישן הראשון מסוגו. לפי הסיפור המפורט של בעל הקונסולה, אכן היה מדובר בתחילת שיתוף פעולה בין סוני לנינטנדו. באותן שנים, סוני היתה המובילה בטכנולוגיית דיסקים עם מכשיר ה"דיסקמן" הנייד והפופולרי. כ-200 יחידות של ה"נינטנדו פלייסטיישן" הגיחו לאוויר העולם אך מעולם לא הגיעו לקהל הרחב. הסיבה היא ככל הנראה מפני שסוני ונינטנדו לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי חלוקת הרווחים. מאוחר יותר, נינטנדו פנתה לשיתוף פעולה דומה עם חברת פיליפס - גם הוא נחתך מוקדם מדי עקב סיבות דומות. נראה שהחוויה הביאה את סוני למסקנה שעדיף פשוט לפתח את הקונסולה החדשנית בתוך החברה - וכל השאר היסטוריה.

מה אתם אומרים? האם העולם שלנו היה נראה אחרת אם שתי הענקיות היו משלבות פעולה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י