הרשמה

הכירו את הגיבורים של Star Wars: Battlefront

סרטון חדש מסביר לנו על הגיבורים ומצבי המשחק השונים שמשתמשים בהם

לקראת ההשקה בהמשך השבוע, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הגיבורים של Battlefront

עוד יומיים בלבד זה יקרה - ההשקה של אחד ממשחקי היריות המצופים ביותר של השנים האחרונות, ובקרוב מאוד נגלה אם ההייפ מוצדק או ש-Battlefront זה בסך הכל תפאורה יפה למשחק שלא עומד בסטנדרטים. אין ספק שאחד הדברים המושכים במשחק זה שנוכל לשחק בתור הגיבורים והנבלים מתוך הטרילוגיה המקורית של סרטי "מלחמת הכוכבים", וסרטון חדש מסביר לנו בקצרה מה מיוחד בכל גיבור, ואילו מצבי משחק יבטיחו שנראה הרבה מהגיבורים.

אז אם מדברים על גיבורים - בצד של הטובים יש לנו את לוק שיתמחה במכות עוצמתיות עם החרב, האן סולו שיכול להסתער על אויבים ולעשות נזק משמעותי עם האקדח שלו, וכמובן את הנסיכה ליאה שתוכל לא רק להגן על חבריה ולהביא אספקה אלא גם לצלוף באויבים ולהרוג אותם ביריה אחת.

בצד של הנבלים יש לנו את בובה פט שיכול לחסל אויבים מהאוויר, את דארת' ויידר שיכול לזרוק את החרב ולהשמיד כל דבר בדרך, ואת הקיסר פלפטין שיכול לחזק את חבריו ולחשמל מקבצים של אויבים למוות.

את הגיבורים והנבלים אנחנו נראה פחות או יותר בכל מצבי המשחק, אבל יהיו גם שני מצבים שיעשו בהם שימוש מעניין: ב-Hero Hunt יש שחקן אחד עם דמות מיוחדת וכל שאר השחקנים צריכים לצוד אותו. השחקן שמשיג את ההריגה יזכה להפוך בעצמו לדמות המיוחדת (נבל או גיבור). המצב המעניין יותר הוא Heroes Vs Villains, בו כל השחקנים יקחו תפקיד של גיבור או נבל.

Star Wars: Battlefront יושק ב-17 בנובמבר לקונסולות ה-Xbox One, Playstation 4 ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י