הרשמה

ליגת לוג`יטק מתרחבת!

 

 

עדכונים בליגת לוג'יטק: משחקי הליגה אשר היו אמורים להתקיים במסגרת לאן שופים (אוף ליין) יתקיימו בסופו של דבר באון ליין עקב בקשת רוב העולים משלבי המוקדמות. בנוסף, הליגה תתרחב ותכלול עוד משחקים מעבר ל-CS 1.6 ופיפ"א 2008 אשר עימם החלה הליגה.

 

בחודש פברואר 08 החלו המוקדמות לליגת לוג'יטק למשחקי וידאו. לאחר שלושה חודשי מוקדמות שהתקיימו במסגרת און ליין (על גבי האתר), תחל בקרוב הענה הראשונה של הליגה עצמה. כאמור, בהתחלה תוכננו המשחקים להתקיים במסגרת לאן שופים (חנויות רשת) ב-2 אזורים עיקריים: צפון ומרכז, ול-2 משחקים בלבד: פיפ"א 2008 ו-Counter-Strike 1.6.

 

בעקבות פניות של שחקנים אשר עלו משלב המוקדמות בבקשה להמשיך את הליגה אך ורק באון ליין, התקיימה פגישה עם מנכ"ל לוג'יטק ישראל, והוחלט על המשך קיום החלק השני של הליגה במתכונת של און ליין להנאת הקהל הרחב.

 

מערכת לאדרים חדשה

 

 

 

בעקבות המשך קיום משחקי הליגה במסגרת און ליין, והרצון להגדיל את מספר המשתתפים בפעילות, נבנתה במהלך החודשיים האחרונים מערכת ליגות ולאדרים (סולמות) ב-Vgames. באמצעות המערכת תתאפשר הרחבה של מספר המשחקים המשוחקים בליגה, כך שכבר בחודש מאי, לאחר קיום בדיקות למערכת, ייבחרו 3 משחקים נוספים להם ייפתחו סולמות בליגה, וינתנו פרסים לזוכים.

 

במערכת החדשה, השחקנים קובעים בעצמם מתי מתקיימים המשחקים, ע"י שליחת "זימון משחק" לשחקנים אחרים מאותו הסולם. לאחר שהשחקן הנגדי אישר את התאריך, התאריך משוריין והודעה על המשחק נשלחת לשופט שיהיה אחראי על השיפוט המשחק. החוקים המלאים של מערכת הלאדרים יפורסמו עם פתיחתה, בחודש מאי הקרוב.

 

מערכת הלאדרים החדשה (עדיין בבדיקות).

 

כל השחקנים אשר העפילו לשלבי העונה הראשונה של הליגה שהייתה אמורה להתקיים באוף ליין – יקבלו הודעה במייל.

 

3 המשחקים הנוספים להם ייפתחו סולמות במסגרת ליגת לוג'יטק ייבחרו במסגרת של תחרות בין הקהילות באתר Vgames. פרטים נוספים יפורסמו באתר החל מהשבוע הבא.

 

שיהיה המון בהצלחה לכל השחקנים המשתתפים בליגה, והמון תודה לחברת לוג'יטק על לקיחת החסות לליגה, והחלוציות בהובלת הספורט האלקטרוני בישראל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:02 21.04.2008 | t1ao t1ao

    איזה שטויות !

    למה לא להמשיך באותה
    מתכונת?

  2. 2

    21:07 21.04.2008 | dave dave

    רציני איזה שטויות !!!!!

    איכס מגעיל.

  3. 3

       | פורסם ע"י