הרשמה

הוכרז - Homeworld: Deserts of Kharak

סיפור הפרולוג של רייצ'ל סג'ט יגיע למחשב ב-20 בפברואר

חברת Gearbox מכריזה על סיפור הפרולוג לאחר שהודיעה כי תוציא גרסאות רימייק למשחקים הישנים

חברות Gearbox ו-Blackbird Interactive הכריזו כי המשחק החדש שלהם בסדרת Homeworld יגיע ל-PC ב-20 בפברואר.

חברת Geabox שרכשה את הזכויות לסדרת משחקי האסטרטגיה של Sierra, הכריזה על Homeworld: Deserts of Kharak, שיהיה סיפור פרולוג שעוסק בקצינת המדע רייצ'ל סג'ט במסעה למציאת ישועה במדבריות של קהראק לאחר שהכוכב עצמו נמצא בשלבי גסיסה מתקדמים. הקמפיין עצמו נכתב ע"י חלק מצוות הכותבים המקורי של Homeworld ו-Homeworld 2.

במהלך המשחק תצטרכו לנווט ברחבי המדבריות הבוגדניות של קהראק ולנוע בטריטוריות אויב תוך כדי שאתם מתחשבים בהשפעות הסביבה כדי להגיע אל התקווה האחרונה של הכוכב, החבויה בדרום המדבריות, שתוכל לשנות את היסטורית האנושות לעד.

המשחק יציג שליטה על יחידות קרעקע ואוויר, החל מהקלילות והזריזות שיש ועד כלי רכב גדולים עם כוח-אש עצום כדי להתמודד עם האיומים שיציגו עצמם במהלך המשחק. מעבר לכך המשחק יציג מצב רשת שיאפשר לכם לצאת להרפתקה ביחד עם חברים ולהתמודד עם אתגרים חדשים שיציגו עצמם. בנוסף תוכלו לעלות בדירוג של המשחק כדי לבסס את עצמכם בתור המפקד הטוב ביותר במדבריות של קהראק.

חברת Gearbox רכשה את הזכויות של הכותר Homeworld וכבר הספיקה להכריז על גרסאות רימייק ל-Homeworld ו-Homeworld 2. ייתכן מאוד שהפריקוול הקטן הזה (ומידת ההצלחה שלו) ישפיעו על ההחלטה ליצור את Homeworld 3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:05 21.12.2015 | Sajuuk Sajuuk (אורח)

    ונאמר, אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן!

  2. 2

       | פורסם ע"י