הרשמה

חדשות השבוע: הכוח סוף סוף מתעורר!

קריס חוזרת עם החדשות החמות של השבוע האחרון

קריס חוזרת עם מהדורה שכולה מוקדשת ל-"מלחמת הכוכבים"

שלום גיימרים! יש לכם מושג אם יצא השבוע איזה סרט נחמד לקולנוע? משהו שאפשר לראות עם החבר'ה? אה כן יצא הסרט הזה שכולנו מדברים עליו כבר 3 שנים וששבר כמעט את כל השיאים עוד לפני שהוא בכלל עלה לאקרנים! אז כן, "הכוח מתעורר" הגיע ותפילותינו נענו כי הוא לא רע בכלל! אז למרות שקריס לא ראתה אף אחד מהסרטים, הרגשנו מספיק בנוח לתת לה לדבר על כל הסטאר וורס שהיה לנו השבוע.

"הכוח מתעורר" הגיע לאקרנים! קראו את הביקורת שלנו

כבר שנים שלא היה לנו כל כך הרבה הייפ לסרט אחד, והאינטרנט נהיה מקום יותר ויותר מסוכן למי שמתכנן לראות את הסרט אך עדיין לא הספיק. אם הצלחתם להימנע מספוילרים עד כה, סמכו על קריס שתסגור לכם את הפינה ותספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הסרט.

הטלפון שלכם הופך ל-Lightsaber עם המשחק של גוגל

תראו אותנו, מחפשים בנרות משחק מגניב ביקום של סטאר וורס או יותר נכון את המשחק המגניב שבא לנו לשחק שוב, והנה גוגל החצופים האלה באים עם משחק דפדפן חינמי שמצליח לגרום לשחקן להרגיש כמו ג'דיי יותר מכל משחק אחר! אז תפסו את הסמארטפון, תפעילו Chrome על המחשב או הטלויזיה החכמה שלכם, והיזהרו מהסטורמטרופרס היחידים בגלקסיה שיודעים לכוון!

Battlefront מצמצם את צוות הפיתוח

תכני ה-Season Pass המצופים למשחק היריות של EA ו-DICE יטפטפו אלינו במהלך השנה הקרובה, אבל נראה ששלב הפיתוח כבר לקראת סיום! חלק מאנשי המפתח כבר הודיעו כי הם עברו הלאה לצוות הפיתוח של Battlefield הבא, שצפוי לצאת בסתיו 2016 ולהחזיר את הלוחמה הצבאית המודרנית שהמעריצים כל כך אוהבים. מה דעתכם - האם באטלפרונט יצליח להחזיק בתור משחק יריות או שהקהילה שלו תתפרק כמו שקרה ל-Titanfall ו-Evolve?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:51 18.12.2015 | ShlomoMZHH ShlomoMZHH (אורח)

    Battlefield או ב-Battlefront נראלי קצת התבלבלתם בסוף
    אחלה כתבה בכל מקרה :)

  2. 2

    13:20 18.12.2015 | אופיר אופיר (אורח)

    ל-1

    הכל בסדר, לא היה שום בלבול

  3. 3

    16:24 18.12.2015 | oridion oridion

    באטלפילד הבא? סתיו 2015? השנה נגמרת עוד שבועיים. סתיו 2016 :)

  4. 4

       | פורסם ע"י