הרשמה

וידאו: אין מה לשחק - פברואר עד אפריל

אם גם אתם מרגישים שאין מה לשחק, קריס כאן עם המשחקים הכי גדולים שיגיעו אלינו בתקופה הקרובה

קריס מביאה לכם את המשחקים הגדולים שמתכוננים לצאת בתקופה הקרובה, בין פברואר לאפריל

מי לא נתקל פעם בהרגשה המבאסת שאין מה לשחק? אם גם אתם מאלה שתמיד מחפשים את הלהיט הגדול הבא ומיצו כבר את כל מה שהיה ל-2015 להציע, קריס כאן עם כמה מהמשחקים הגדולים שמתוכננים לצאת בתקופה הקרובה. הלכנו בכוונה על ההשקות הקרובות יותר, וניסינו לכלול מגוון כמה שיותר רחב של ז'אנרים וסגנונות משחקים כדי שכל אחד יוכל למצוא משהו שמתאים לו. איזה משחקים פספסנו ברשימה ויוצאים לכל המאוחר בסוף אפריל? ספרו לנו בתגובות!

XCOM 2

הרשימה שלנו מסודרת לפי סדר היציאה של המשחקים, ו-XCOM 2 הוא הראשון שיגיע אלינו. משחק הטקטיקה החדש ייתן לנו להילחם נגד הכיבוש החייזרי בתור ארגון של לוחמי גרילה. קבלו טיפ - כבר התחלתי לשחק בו (סרטון גיימפליי ראשון יעלה באתר וביוטיוב שלנו בקרוב) ואני נהנה מכל רגע. אם אתם אוהבים משחקי טקטיקה וחיסול חייזרים - אל תוותרו על XCOM 2.

XCOM 2 יושק בלעדית למחשב ב-5 לפברואר.

Street Fighter V

משחק המכות החדש בסדרת סטריט פייטר הביא איתו שורה ארוכה של שינויים על פני הכותר הקודם, ותוכנן להיות ידידותי יותר לשחקנים מתחילים. גם עם המשחק הזה יש לי קצת נסיון מתקופות הבטא שהיו בחודשים האחרונים, ואם אתם אוהבים את הז'אנר כדאי שתקפצו על הרכבת כי זה רק עניין של זמן עד ש-SFV יהיה משחק המכות הכי גדול ומרכזי בז'אנר.

Street Fighter V יושק ב-16 לפברואר עבור ה-PS4 וה-PC.

The Division

משחק ה-MMO הטקטי עדיין צריך להוכיח את עצמו מול השחקנים שקצת התחילו לאבד תקווה בשנה האחרונה, אבל אם Ubisoft יעברו את המשבר ויתנו לנו השקה חלקה - הוא עשוי להיות כל מה ש-Destiny לא היה.

The Division יושק ב-8 למרץ עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC.

Dark Souls 3

אם שיחקתם ואהבתם את המשחקים הקודמים בסדרה, המשחק החדש בסדרת Dark Souls 3 כנראה הפך לכותר המצופה ביותר שלכם ל-2016 מהרגע שהוא הוכרז. המשחק החדש צפוי להחזיר את הסדרה למקורות עם סגנון קשוח ומאתגר יותר מ-Dark Souls 2 (לא שהוא היה קל במיוחד!), וכל זה עם גרפיקה עדכנית ויפה בהרבה מהמשחקים הקודמים.

Dark Souls 3 יושק ב-12 לאפריל עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC.

Uncharted 4

חוץ מ-Bloodborne עדיין לא ראינו משחק בלעדי מספיק טוב מה-PS4, אבל כל זה (כנראה) הולך להשתנות עם ההשקה של Uncharted 4. המסע האחרון בהחלט של ניית'ן דרייק צפוי לקחת אותנו להרפתקה שלא נשכח בקלות, וכל מה שנותר לקוות זה ש-Naughty Dog תעשה את מה שהיא יודעת לעשות, ותוציא עוד משחק משובח.

Uncharted 4 יושק ב-26 לאפריל בלעדית עבור ה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:22 21.01.2016 | zivik zivik (אורח)

    0:38 גאווה לאומית (:

  2. 2

    22:22 21.01.2016 | lol lol (אורח)

    אין Deus Ex ברשימה? בדיחה של כתבה.

  3. 3

    22:42 21.01.2016 | גיא דהן - עורך ראשי גיא דהן - עורך ראשי

    מדובר על משחקים שיוצאים בין פברואר לאפריל. Deus Ex: Mankind Divided יוצא באוגוסט.

  4. 4

    01:54 22.01.2016 | hitman hitman (אורח)

    HITMAN בטא יוצאת בפבואר והמשחק יוצר ב11 למרץ

  5. 5

       | פורסם ע"י