הרשמה

חדש במובייל: פיקסלים בחלל ורובוטים מקולקלים

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

נתחיל עם פלטפורמת הרפתקאות מקסימה ב-Momoka: An Interplanetary Adventure ל-iOS

במשחק Momoka: An Interplanetary Adventure אנו משחקים בתור ילדה בשם מומוקה (Momoka) היוצאת להרפתקה להצלת בני עולמה מהסוף המתקרב. המשחק הוא בעצם סדרה של פאזלים המורכבים מפלטפורמות, אותן עלינו לפתור בעזרת פתיחת שערים, מלחמה באויבים, פתרון חידות, התגברות מכשולים ואפילו תמרון כוח המשיכה. לאורך המשחק בכל פעם מוצגת בהדרגתיות בפנינו מכניקה חדשה, בה אנו נדרשים לעשות שימוש על מנת להתקדם. המשחק מתחיל בצורה מאוד פשוטה ורמת הקושי עולה אך היא לא מגיעה לרמה מתסכלת ולכן המשחק מתאים מאוד לשחקנים צעירים.

מחיר: 27.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

נמשיך עם רובוטים קטנים ומקולקלים ב-Little Broken Robots ל-iOS (בקרוב מאוד לאנדרואיד)

ב- Little Broken Robots מוטלת עלינו משימה: לתקן רובוטים שהתקלקלו! את תיקון הרובוטים אנו עושים בעזרת פתרון פאזלים הדורשים מאתנו לחווט מחדש את הלוחות האלקטרוניים של הרובוטים. כלומר כל שאנו צריכים לעשות זה למלא את הנקודות הפנויות על הלוח האלקטרוני בעזרת הכבלים הצבעונים, לכל כבל מספר המייצג את כמות הנקודות אותן הוא יכול לכסות וכמובן שלכבל אסור לגעת בכבל אחר כי ייווצר קצר חשמלי. Little Broken Robots מהנה מאוד המאפשר פרקי זמן קצרים של משחק.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

מוכנים? חגרו חגורות! אנחנו יוצאים לחלל ב-Pixel Starships ל-iOS

Pixel Starships הוא משחק ניהול המוני מקוון. במשחק עלינו לנהל את ספינת החלל שלנו אך זה לא הכול, עלינו לצאת למשימות פיצוץ חלליות של שחקנים אחרים ולפעמים למשימות פיצוץ אסטרואידים ענקיים. בין לבין עלינו לאסוף משאבים שונים, לתקן את החללית, לטפל בצוות החללית וכמובן לגייס חברי צוות חדשים. משחק די ממכר שדורש המון זמן והשקעת מחשבה רבה בשימוש נכון במשאבים היקרים שלנו. המשחק מציע מגוון רחב של מיקרו תשלומים אך הם מוציאים את הכיף והעומק מהמשחק - מומלץ להישאר כמשתמש חינמי.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

נסיים עם קלאסית אימה משנות ה-90 ב-I Have No Mouth, And I Must Scream לאנדרואיד ול-iOS

I Have No Mouth, And I Must Scream הוא הרפתקת הצבע והקלק (Point & Click) קלאסית. המשחק מתרחש 109 שנים לאחר האפוקליפסה בה מחשב-על בשם AM חיסל את האנושות כולה למעט חמשת גיבורי המשחק. מחשב העל שונא את האנושות אשר יצרה אותו במהלך מלחמה עקובה מדם, לכן הוא מחליט לנקום באנושות על ידי עינוי חמשת הגיבורים לעד מכיוון שהם בני אלמוות. במשחק עלינו לפתור את ה"גיהנום" הפרטי של כל אחד מחמשת הדמיות וכך בעצם לכפר על פשעי האנושות כולה בתקווה לצאת לחופשי מאחיזתו של AM. המשחק מבוסס על סיפור קצר של הארלן אליסון, סופר האימה והמדע הבדיוני המפורסם. מומלץ למעריצי הסופר, חובבי האימה וכמובן לשחקנים הנוסטלגיים שבינינו.

מחיר: 16.40 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:46 27.01.2016 | שחר שחר (אורח)

    ומה עם האנדרויד?

  2. 2

       | פורסם ע"י