הרשמה

משחק לילדים: Viva Pinata

הוא צבעוני! הוא מגוון! הוא מורכב! והוא ממש, ממש משעמם...
קבלו את Viva Piñata: חלקת האדמה שוקקת החיים אך חסרת המעוף שלכם.


Viva Piñata הוא משחק לכל המשפחה שנכנס בקלות תחת ההגדרה של משחק ניהול, שזה אומר "ארגז חול" וירטואלי. אנו מקבלים חלקת אדמה קטנה באי הפנייטות וככל שנטפח אותה בעזרת צמחים ובתים חדשים, כן ירבו הפנייטות שיחליטו לקבוע את ביתן אצלנו.



המשחק לוקח את המושג פנייטה – שבמקור מתייחס לבובת צלופן תלויה שמכילה מיני מתיקה ואותה נוהגים לפוצץ במסגרת ימי הולדת בניכר – ומרחיב אותו לעולם זאולוגי שלם, מצפרדע וחלזונות ועד פילים וסוסים.

לרוע המזל, המשחק סובל מ"קונסוליטיס" – מחלה שתוקפת כמעט כל משחק שמומר מהקונסולות למחשב האישי. השליטה לא אופטימלית, חסרה אפשרות זום למבט-העל והיציבות טכנית מוטלת בספק.



בנוסף, העובדה שאין למשחק עלילה אמיתית, ושהוא כולל הרבה טקסטים באנגלית, ירחיק שחקנים פוטנציאלים רבים. על ה-Xbox אולי מדובר במשחק ייחודי, אבל ל-PC, למוד משחקי הניהול, צריך קצת יותר.

יש שיאמרו שהמשחק מיועד לילדים ולכן הוא לא אלים (למרות שהרצון העז לירות באיזה פנייטה נודניקית מובן בהחלט). הבעיה בטענה הזו היא שאנחנו... ישראלים. וכאן אני מגיע לפרט שאף ביקורת אחרת בעולם לא תספר לכם: המשחק שפונה במפורש לקהל הצעיר, לא מתאים לילדים ישראלים, בגלל השימוש המרובה בטקסט באנגלית, אם בדיאלוג ואם ביומן הפנייטות.



רמת האנגלית הדרושה היא הרבה מעבר למה שילד ממוצע בבי"ס יסודי יודע. עד שתגיעו לגיל שבו תוכלו לשחק בלי בעיות שפה, כנראה שגם תהיו גדולים מספיק כדי לשחק משהו "קצת" יותר אטרקטיבי ופחות ילדותי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:32 15.02.2009 | טרזן טרזן (אורח)

    מה השם של המשחק???

  2. 2

    17:58 21.07.2009 | דניאל דנן דניאל דנן (אורח)

    אני מהעיר אילת ואין אין אני חייב ת'משחק הזה לכל מי שרוצה
    למכור ת'משחק שיתקשר לפאפון הזה =] -0523602160

  3. 3

       | פורסם ע"י