הרשמה

Homefront The Revolution - תאריכי בטא ופרטים על ה-Co-Op

שחקני Xbox One יוכלו ליהנות לפני כולם

משחק העולם הפתוח של Deep Silver יכניס אתכם למציאות אלטרנטיבית בה העולם החופשי כבר לא כל כך חופשי

חברת Deep Silver העובדת על ימים אלו על Homefront: The Revolution, שחררה פרטים חדשים על המשחק כולל מצב Co-Op חדש ותאריכי הבטא לשחקני ה-Xbox One.

מצב ה-Co-Op שיקרא Resistance יאפשר לכם ולעוד צוות של שלושה לבנות תא התנגדות ולצאת למשימות גרילה מבוססות סיפור נגד ה-KPA במטרה לשחרר שטחים מפילדלפיה הכבושה. עצבו את היחידה שלכם כשאתם וחברי המחתרת שלכם תהפכו מחייל פשוט ללוחם חופש, פתחו יכולות חדשות, השיגו תוכניות לנשקים, ציוד נדיר ושפרו את כלי הנשק שלכם.

שחקני ה-Xbox One יוכלו להנות מהבטא של Homefront: The Revolution כבר בימים הקרובים. הבטא תהיה זמינה לשחקנים מה-11 לפברואר ועד ה-14 ותאפשר לשחקנים לקבל הצצה מיוחדת למשחק החדש. בנוסף, Deep Silver תחלק לחברי הקהילה מפתחות לכניסה לבטא מוקדמת של המשחק שתתרחש מה-29 לינואר ועד החמישי בפברואר.

Homefront: The Revolution יזרוק אתכם לפילדלפיה של 2029 כאשר אתם חלק מהמחתרת הפועלת לשחרור המדינה. התסיסו את האזרחים לקום ולמרוד נגד הממשל המדכא הנמצא בשלטון. הארגון השולט כרגע בפילדלפיה לא רק ינסה לפגוע בכל אמצעי פעולה שתבצעו, אלא גם נמצא ביתרון טכנולוגי מעל מחתרת השחרור, כאשר נשקים, תקיפות אוויריות וציוד כבד נמצאים ברשותו. למדו להפוך את הסביבה למגרש הביתי שלכם ונקטו בלוחמת גרילה כדי לנצח את האויב כנגד כל הסיכויים.

שחקנים שיזמינו את המשחק מראש יקבלו את חבילת ה-Revolutionary Spirit שתכלול סקינים מיוחדים וגישה ישירה לחלק מהנשקים.

Homefront: The Revolution יהיה זמין ל-Xbox One, PS4 וה-PC החל מה-20 למאי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י