הרשמה

היינו קונים את ה-PS Vita הזו

סרטון חדש חושף גרסה מוקדמת ונסיונית של ה-PS Vita עם פיצ'רים שמעולם לא נכנסו לגרסה הסופית

כך נראית ה-PS Vita שהיתה יכולה להיות

חלקכם אולי יראה את זה בתור "חדשות ישנות" כי מדובר בדגם שכבר נחשף בכמה הזדמנויות, אבל הסרטון שתראו למטה נותן לנו מבט חסר תקדים אל הדגם הנסיוני של ה-PS Vita. החבר'ה מערוץ ASSEMblergames.com הצליחו לשים את הידיים על אחד הדגמים וגילו פיצ'רים מעניינים. חוץ מהמאפיינים הנראים לעין כמו מסך "סליידר" שהיה נפוץ פעם בטלפונים סלולריים, מצלמה קדמית ושני ג'ויסטיקים בגודל די גדול, ה-PS Vita המיוחדת מגיעה עם חריץ הרחבת זכרון SD במקום Micro SD - מה שהופך את המערכת להרבה יותר ידידותית וזולה למשתמש.

וזה לא הכל: ל-PS Vita הזו יש את כל החיבורים האוניברסליים שאנחנו מכירים: USB, Mini-USB ו-HDMI. כך היינו יכולים לחבר את ה-PS Vita למסך הטלויזיה ואולי לקבל את חווית הסטרימר המלאה. ה-Vita הנסיונית מגיעה עם לא פחות מ-12GB של זכרון פנימי, שיכול להספיק עבור אוסף לא קטן של משחקים. ביחד עם חריץ ההרחבה לכרטיסי SD, זו היתה יכולה להיות קונסולה ניידת הרבה יותר יעילה מה-PS Vita הנוכחית, שהזכרון נשאר אחת הבעיות היותר רציניות שלה - בייחוד בעולם שבו רוב הסמארטפונים מגיעים עם 16GB לפחות. יתר החומרה דומה מאוד ל-PS Vita הרגילה עם מסך מגע קדמי, משטח מגע אחורי, מצלמה משני הצדדים וכו'.

מה דעתכם - הייתם רוצים לראות את הדגם הזה הופך למציאות? למה סוני ויתרה על כל הפיצ'רים שיכלו להפוך את החיים שלנו לקלים יותר בדגם הסופי?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:20 01.02.2016 | Or.A Or.A

    אני חושב שהתוצאה הסופית שלהם דווקא הייתה מעניינת יותר...

  2. 2

    13:04 01.02.2016 | אור מנטש אור מנטש

    יש משהו יפה ואסתטי בויטה הרגילה, אבל שים לב לפיצ'רים (או החוסר בהם) שדי הרגו את הקונסולה בטווח הארוך: Micro SD, כבל חשמל ייעודי במקום אוניברסלי, בלי תמיכה ב-HDMI, בלי תמיכה ב-USB, כפתורים פיצים. אם הויטה בסרטון היתה הופכת למוצר הסופי, יכול להיות שהיא היתה היום במקום אחר לגמרי.

  3. 3

    14:22 01.02.2016 | Or.A Or.A

    יכול להיות, אבל אסור לשכוח שלחברות יש תקציב חישוב טכני על כל מה שאמור להיות.
    אם אני לא טועה לפי השמועות שהיו בתקופה ההיא, סוני הייתה בקשיים כספיים.

  4. 4

       | פורסם ע"י