הרשמה

האם סדרת Onimusha בדרך לקאמבק?

הנושא בדיון "בדרגים הגבוהים" של Capcom

למרות ש-Capcom עסוקה עד מעל הראש עם Street Fighter V, סדרת אקשן אהובה עשויה לחזור אלינו בקרוב

זוכרים את סדרת Onimusha שיצאה לפלייסטיישן ואחר כך למחשב דרך פורטים צולעים? משחקי הסדרה הביאו אקשן מהיר עם נינג'ות, חרבות וקסמים עתיקים, והצליחו להבדיל את עצמם מסדרת Devil May Cry שהלכה לכיוון יותר מודרני. המשחק האחרון בסדרה היה Onimusha 3: Demon Siege שיצא ב-2004 ובו אולי תוכלו לזהות את השחקן המוכר ז'אן רנו, שהפך לדמות ראשית לצד הגיבור הותיק Samanosuke. עדיין מוקדם להכריז על עתיד כלשהו לסדרה, אבל נראה ש-Capcom בהחלט מודעת לפוטנציאל ושוקלת להחיות את הזכיון ברמת הדרגים הגבוהים ביותר.

מי שמשחק הרבה Street Fighter מכיר את השם יושינורי אונו (Yoshinori Ono), מפיק הסדרה שעבד בתקופה האחרונה על Street Fighter V, ולפי ראיון שלו עם אתר DailyStar - יש תקווה ל-Onimusha. אונו נשאל לגבי האפשרות של ריבוט או רימייק לאחד ממשחקי הסדרה, והתשובה שלו מסמלת אופטימיות זהירה: "ל-Capcom יש הרבה זכיונות והרבה שחקנים אוהבים מסביב לעולם, ותמיד יש לנו מעריצים ששואלים מתי המשחק הזה או אחר יחזור. דיברתי פנימית עם האנשים שעשו את Onimusha ביחד איתי ודיברנו על איזה מעניין זה יהיה לחזור לסדרה. אבל כדאי שהמעריצים ידעו שכרגע זה רק בשלב הדיונים."

אונו המשיך והאשים את Street Fighter V, אבל השאיר מקום לתקווה לא רק לגבי Onimusha אלא לגבי הגישה של Capcom להחזיר את הזכיונות האהובים מהעבר: "כרגע, אני כל כך ממוקד על Street Fighter V שאני לא ממש במקום להתחיל אותה רמה של קרב כמו שעשיתי כדי ליצור את Street Fighter IV. כל מה שאני יכול לעשות לבינתיים זה להרגיע את המעריצים ולהודיע ששיחות מתרחשות ברמות הגבוהות". אונו סיים ואמר: "משחקים אהובים על המעריצים יחזרו".

מה איתכם? יצא לכם לשחק במשחקי Onimusha?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י