הרשמה

חדש במובייל - קלאסיקות ומכשפים

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

נתחיל עם הרפתקה לפי תורות ב-Space Grunts לאנדרואיד ול-iOS

Space Grunts משלב אקשן עם אסטרטגיה בתורות בעולם משחקיות של Rogue-like. במשחק אנו נכנסים לנעליה של קבוצת "פותרי בעיות" היוצאים לחקור אותות מצוקה של מושבת ירח חדשה, אה כן - השנה היא 2476, של פדרציית החלל של כדור הארץ. המשחק מצליח לתמצת את מגוון סוגי הדמויות והנשקים לשלושה בלבד. אין איסוף מטבעות אובססיבי, אין צבירת ניסיון (XP) כלומר אין צורך בלחימה באינסוף קרבות. זה כל כך מרענן ומביא רוח חדשה לז'אנר שמרגיש קצת שחוק לאחרונה. משחק מהנה מאוד, מהיר מאוד שמחדש במגוון תחומים ומתאים גם לשחקנים מתחילים.

מחיר: 10.20 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נמשיך עם קלאסיקת אקשן תפקידים ב-Adventures of Mana לאנדרואיד ול-iOS

Adventures of Mana הוא רימייק למשחק הקלאסי של Square Enix שבמקור נקרא Final Fantasy Adventure ויצא לגיים בוי ב-1991. בגרסה זו המשחק הוא בתלת מימד מלא ועם תרגום מחודש. העלילה מספרת על גיבור בלתי צפוי, גלדיאטור הנלחם על חייו למען שעשוע אדון האופל גלאיב (Glaive), אשר מחפש אחר הכוח הנצחי הנמצא בגזע עץ המאנה (Mana) שבעננים. מערכת הקרבות במשחק מהירה וחופשית, השליטה נוחה מאוד והמשחק נראה מצוין. המשחק קצת יקר אבל נוסטלגיה יקרה מפז.

מחיר: 46.50 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ועכשיו לאסטרטגיה של מכשפים ב-Planar Conquest ל-iOS

Planar Conquest הוא מעיין המשך רוחני למשחק האסטרטגיה המצוין  Master of Magic שיצא ב-1994. זהו משחק אסטרטגיה בוא אנו נכנסים לנעלי מכשף אשר יוצא למסע בו ילמד קסמים וכישופים שונים. המשחק מציע למעלה מ-300 כישופים שונים שניתנים ללמידה. במהלך המסע לשליטה בעולם נפשוט על מבוכים, נשתלט על ערים, נחקור מימדים שונים של קיום וכמובן נקים צבאות ענקיים. זהו משחק ארוך הדורש השקעה של זמן והרבה מחשבה. מאוד מומלץ לחובבי משחקי האסטרטגיה.

מחיר: 51.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

נסיים עם קלאסיקת תפקידים מתקופת ה-PS1 ב-Final Fantasy IX לאנדרואיד ול-iOS

FINAL FANTASY IX הוא משחק תפקידים קלאסי בו אנו נכנסים לנעליו של זידאין (Zidane) שיוצא למשימת חטיפה של נסיכה גראנט (Garnet) עם חבורת התיאטרון טאנטלוס (Tantalus) מממלכת אלקסנדריה. להפתעתם הנסיכה עצמה רוצה להימלט מהממלכה ומכאן מתחילה הרפתקה רחבת יריעה שתוביל את גיבורינו לקרב הסופי להצלת העולם. בגרסה זו של המשחק Square Enix הביאה מספר שדרוגים וקיצורי דרך, כפי עשתה עם שחרור משחקי Final Fantasy לאחרונה. בגרסה זו ישנן מספר אפשרויות מוכרות כמו הגברת מהירות המשחק פי 3 ממהירות המשחק הרגילה ומילוי מיידי לחיים ולקסמים, וכן מספר שדרוגים חדשים כגון התקפה של 9999, ושדרוג מקסימלי לנשקים אותם נמצא לאורך המשחק. המשחק נראה מצוין על הטלפון אך הפרטים הקטנים בולטים יותר על אייפד או טאבלט. מומלץ למעריצי משחקי Final Fantasy קלאסיים וכן לאלו הרוצים לראות על מה מדובר.

מחיר: 67.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י