הרשמה

PS Plus - המשחקים של חודש מרץ

האם זה יהיה חודש מאכזב נוסף לשחקני סוני?

סוני ממשיכה לחלק משחקים בינוניים למנויים שלה

נחשפה רשימת המשחקים שיהיו זמינים למנוי ה-PS Plus לחודש מרץ. זה לא סוד שסוני מפגרת כבר כמה חודשים אחרי מיקרוסופט בכל הנוגע לחלוקת המשחקים החינמיים של שירות ה-Plus ביחס לשירות ה-Games With Gold של מיקרוסופט. החברה היפנית שמה חזק למשחקי אינדי בעוד מיקרוסופט מחלקת לשחקניה גם משחקי AAA על בסיס קבוע. האם החודש יהיה שונה?

Broforce

ויאטנם? חייזרים? גיבורים איקוניים מהסרטים והמשחקים של פעם? Broforce ללא ספק גולת הכותרת של חודש מרץ. צאו למסע דו מימדי מופלא בו ביחד עם חבריכם הילחמו בחיילים ואויבים בעזרת כלי נשק, פצצות נייפלאם והרבה מאוד רצון להרוס.

Broforce זמין יהיה זמין ל-PS4 בתחילת חודש מרץ.

Galak-Z

המסע אל החלל מתחיל כאן! Galak-Z הוא משחק יריות המשלב בתוכו אלמנטים של רוגלייק. תפסו את המושכות בחללית וצאו לטיול בחלל בו תצטרכו לנווט בין אסטרואידים ועשרות איומים שונים המחכים לכם בחלל.

Galak-Z יהיה זמין בתחילת חודש מרץ ל-PS4.

The Last Guy

הצילו את האנושות מפני האיום שתוקף את הערים הגדולות. ב-The Last Guy אתם תהיו קו ההגנה האחרון של האזרחים כשתעבדו להוציא אותם מהערים הגדולות של העולם, שהפכו למסוכנות עקב איום חדש, המגיע בצורה של מפלצות ענק הנקראות זומבים (אבל לא מהסוג שאנחנו מכירים). נווטו את השורדים האחרונים בתוך הרחובות של הערים הגדולות בעולם במטרה להביא אותם אל מקום מבטחים.

The Last Guy יהיה זמין מתחילת חודש מרץ ל-PS3.

Super Stardust HD

אחד מהמשחקים הטובים ביותר שיצאו ל-PS3 מגיע אל מנויי ה-PS Plus.היכונו ל-Super Stardust HD, המשחק החללי והצבעוני להפליא. זהו משחק יריות המצולם מלמעלה, בו תצטרכו לדחוף את יכולות התגובה שלכם אל הקיצון כשאתם נלחמים בספינות חלל ונמנעים ממכשולים שונים.

Super Stardust יהיה זמין ל-PS3 החל מחודש מרץ.

Reality Fighters

כשה-PS Vita יצא לראשונה, סוני הבטיחה לנו ארסנל משחקים שיצליח לעמוד ביחד עם משחקי ה-3DS שהיו זמינים באותה תקופה ולהפוך את הקונסולה הניידת שלהם לפריט חובה לכל מי שאוהב לשחק בדרכים. אחד ממשחקי ההשקה של ה-PS Vita היה Reality Fighters, משחק מכות קומי בו תוכלו לבחור ממגוון של דמויות הזויות כשלכל אחת יש סגנון לחימה מיוחד ומוזר שמאפיין אותה. המשחק מציע מצב ארקייד מצחיק שבו תוכלו לקדם ולאבזר את הלוחמים שלכם, מצב רשת חביב, אתגרים והישרדות. Reality Fighters הוא לא בהכרח משחק המכות הטוב ביותר שראיתם, אבל הוא מהנה להחריד.

Reality Fighters יהיה זמין ל-PS Vita החל מחודש מרץ.

אז זה החודש שלכם במשחקים חינמיים ל-PS Plus. נכון שיש שם שני משחקים שבאמת מצדיקים את עצמם ברשימה, אבל ביחס לרשימות החודשיות האחרונות של Xbox, נראה כי שחקני ה-PS כבר יודעים לא לצפות ליותר מדי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:01 25.02.2016 | גיימר מבואס גיימר מבואס (אורח)

    למה קניתי פלייסטיישן?

  2. 2

    18:30 25.02.2016 | עמית עמית (אורח)

    צודק,המשחקים האלה רק גורמים לי להצטער שלא קניתי xbox one
    חחח קניתי רקקק בגלל האקסלוסיבים אבל xbox one יותר טוב בכל שאר הדברים(חוץ מהגרפיקה שזה אותו הדבר בין שתי הקונסולות)
    עזבו הייתי צריכה לקנות מחשב חזק וזהווווו

  3. 3

    19:02 25.02.2016 | דנאך דנאך (אורח)

    אני לא מצטער שקניתי
    אבל אני גם מקווה שיגיעו משחקי AAA

  4. 4

    09:10 26.02.2016 | ליאור ליאור (אורח)

    אני עדיין לא קניתי את הפלוס לא שווה את זה בכלל

  5. 5

    14:57 26.02.2016 | oihvnr oihvnr (אורח)

    כל מי שמאוכזב מהמשחקים אני מכיר את broforce וזה אחד המשחקים הכי כיפיים שיש לשחק עם חברים או לבד קניתי את המלא ואני נהנה מכל רגע עם חברים
    זכיתם

  6. 6

    22:43 26.02.2016 | DrizziTx DrizziTx

    בעוד שברופורס מגניב, אני עדיין מחכה לקבל קצת יותר משחקים טובים מאשר אחד ומחכה שייתנו גם משחקי AAA, סוני מפשלים במשחקים החינמיים בחודשים האחרונים, הם אכן מובילים בגדול אבל חבל שזה גורר כזה זילזול במשחקים החינמיים.

  7. 7

    15:24 28.02.2016 | רון רון (אורח)

    לא מבין מה אתם מתאכזבים? קיבלנו שני משחקים נהדרים לפלוס...
    לא צריך תקציב של עשרות מליוני דולרים וגרפיקה פוטוריאליסטית בשביל משחק טוב.
    broforce הוא נהדר למרות וזה מגניב שקיבלנו אותו אחרי בחירה דמוקרטית של איזה משחק נקבל לפלוס (למרות שאני הצבעתי ל-Assault Android Cactus) וGalak-Z גם מאוד נחמד.

  8. 8

       | פורסם ע"י