הרשמה

שמועה: נחשפו התוכניות של נינטנדו להשקת ה-NX

Legend of Zelda Wii U צפוי לקבל השקה מקבילה גם ל-NX

התוכניות של נינטנדו נחשפו לכאורה ומדברות על השקת הקונסולה החדשה יחד עם המשחק החשוב בהיסטוריה של ה-Wii U

2015 היתה שנה מצויינת לקונסולות הדור הנוכחי (Xbox One ו-PS4) עם כמה השקות מעניינות של נינטנדו, אבל 2016 עשויה להיות השנה הגדולה של נינטנדו וההזדמנות שלה לחזור להיות רלוונטית בעיני הגיימרים הבוגרים. בסוף השנה אנו צפויים לקבל את ההשקה המלאה של קונסולת ה-NX המסתורית שצפויה להיחשף ביוני, ויחד עם זה אנו אמורים לקבל את המשחק שמעריצי נינטנדו חיכו לו מאז השקת ה-Wii U: המשחק הבא בסדרת Zelda הנקרא פשוט Legend of Zelda Wii U. לפי שמועה שפורסמה ב-NeoGAF, משתמש אחד השיג גישה למסמכי התקציבים של ניטנדו בארה"ב וחשף תובנות מעניינות לגבי האסטרטגיה העסקית של חברת הענק ל-2016.

לפי התוכנית, הדגש ל-2016 מבחינת שיווק ותקציבים נשאר עם שתי הקונסולות הקיימות 3DS ו-Wii U בלי תקציבי ענק שהולכים לקונסולה החדשה. מאמץ השיווק הגדול ביותר של נינטנדו השנה הוא ההשקה של Legend of Zelda Wii U, שצפוי לקבל השקה מקבילה גם לקונסולת  ה-NX באותה תקופה (תקופה החגים 2016). נראה שחלק הארי של תקציב הקידום הולך דווקא ל-3DS, עם כותרים כמו Metroid Prime: Federation Force ו-Hyrule Warriors: Legends.

נכון לעכשיו עדיין לא ידוע אילו משחקים יהיו זמינים עם השקת ה-NX חוץ מהגרסה המותאמת של Legend of Zelda Wii U. למעשה אנחנו יודעים כל כך מעט על הקונסולה המסתורית של נינטנדו, שאין לנו מושג אם Legend of Zelda NX תיראה פחות או יותר טוב מגרסת ה-Wii U.

מה שבטוח - נינטנדו הולכת להגיע עם נוכחות מאוד מעניינת לכנס E3 2016.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:42 28.02.2016 | Master Of Puppets Master Of Puppets (אורח)

    אממ... נחשף התוכניות?

  2. 2

       | פורסם ע"י